De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Plaatsen transducer vlak bij een andere transducer?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Plaatsen transducer vlak bij een andere transducer? Empty Plaatsen transducer vlak bij een andere transducer?

Bericht van Avrieswijk di 11 jun - 20:43

Hallo, ben begonnen met installeren van mijn Elite 7 HDI en wil de transducer installeren.
Nou is het geval dat ik al een oude transducer van een fishfinder in de buurt heb zitten, het is de Interphase Echo 220.
Gaan die apparaten op elkaar storen of niet?

Alvast bedankt voor het antwoord.

Met vriendelijke groet,

Andries.


Avrieswijk

Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 26-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Plaatsen transducer vlak bij een andere transducer? Empty Re: Plaatsen transducer vlak bij een andere transducer?

Bericht van hjkeizer wo 12 jun - 8:29

Alleen als de transducerfrequenties gelijk zijn

hjkeizer
Gold Member
Gold Member

Aantal berichten : 539
Registratiedatum : 31-01-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Plaatsen transducer vlak bij een andere transducer? Empty Re: Plaatsen transducer vlak bij een andere transducer?

Bericht van Avrieswijk wo 12 jun - 8:32

Bedankt Keizer,

Ik heb ze vanmiddag even voor de installatie bij elkaar gehangen en allebei aan gezet en daarna die oude uit en er gebeurde niets dis heb hem al geïnstalleerd.

Groeten,

Andries.

Avrieswijk

Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 26-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Plaatsen transducer vlak bij een andere transducer? Empty Re: Plaatsen transducer vlak bij een andere transducer?

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum