Plaatsen screenshots?
2 plaatsers
:: Stel hier je vraag :: Algemeen
Pagina 1 van 1
Plaatsen screenshots?
Hallo allen,
Is het mogelijk als forumbezoeker foto's te plaatsen op het forum, bijv. onderwater opnamen (screenshots) van mijn HDS ? Zo ja, hoe gaat e.e.a. in zijn werk?
Alvast bedankt voor de moeite.
Vr. grt,
Juan Gonzalez
Is het mogelijk als forumbezoeker foto's te plaatsen op het forum, bijv. onderwater opnamen (screenshots) van mijn HDS ? Zo ja, hoe gaat e.e.a. in zijn werk?
Alvast bedankt voor de moeite.
Vr. grt,
Juan Gonzalez
Juan Gonzalez- Gold Member
- Aantal berichten : 232
Registratiedatum : 15-03-11
Re: Plaatsen screenshots?
Juan,
Dat is gelukkig niet zo moeilijk.
Als je een post plaatst zie je boven een balk met allerlei icoontjes. Ga even met de muis over de icoontjes totdat je "Upload een afbeelding" ziet verschijnen en klik
dan er op zodat je een nieuw venstertje te zien krijgt zoals hier onder te zien.
Klik dan op bladeren en navigeer vervolgens naar waar je het plaatje hebt staan en klik op "host it!".
Nu ga je naar een andere site en wordt je foto ge-upload.
Onder je foto zie je een aantal links staan, copieer de gehele link die achter "Forum code" staat en plak die in je reactie hier en je hebt je foto/plaatje geplaatst!
Er zijn nog meer manieren maar dit is er één van, succes!
Dat is gelukkig niet zo moeilijk.
Als je een post plaatst zie je boven een balk met allerlei icoontjes. Ga even met de muis over de icoontjes totdat je "Upload een afbeelding" ziet verschijnen en klik
dan er op zodat je een nieuw venstertje te zien krijgt zoals hier onder te zien.
Klik dan op bladeren en navigeer vervolgens naar waar je het plaatje hebt staan en klik op "host it!".
Nu ga je naar een andere site en wordt je foto ge-upload.
Onder je foto zie je een aantal links staan, copieer de gehele link die achter "Forum code" staat en plak die in je reactie hier en je hebt je foto/plaatje geplaatst!
Er zijn nog meer manieren maar dit is er één van, succes!
Bootvisser- Qualified HelpDesk Member Gold
- Aantal berichten : 193
Registratiedatum : 26-01-09
Hallo Bootvisser,
Ik was er zelf niet achter gekomen. Super! Eigenlijk fluitje van een cent. Screenshotjes staan bij topic Sonar.
Enorm bedankt voor de uitleg!
Vr. grt,
Juan Gonzalez
Ik was er zelf niet achter gekomen. Super! Eigenlijk fluitje van een cent. Screenshotjes staan bij topic Sonar.
Vr. grt,
Juan Gonzalez
Juan Gonzalez- Gold Member
- Aantal berichten : 232
Registratiedatum : 15-03-11
Juan Gonzalez schreef:Hallo Bootvisser,
Vr. grt,
Juan Gonzalez
Graag gedaan! En laat al die mooie screenshots nu maar komen!
Bootvisser- Qualified HelpDesk Member Gold
- Aantal berichten : 193
Registratiedatum : 26-01-09
Soortgelijke onderwerpen
» Plaatsen LSS-1 en HST-WSBL - 83/200 kHz
» transducer plaatsen
» Plaatsing transduces LSS
» screenshots
» Screenshots en US2
» transducer plaatsen
» Plaatsing transduces LSS
» screenshots