Transducer lss 1
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Transducer lss 1
Even een vraagje kan je transducer van de lss 1 ook met de kabel naar de spiegel toe monteren?
Hij zit nu nog gemonteerd op de bijgeleverde bracket,maar omdat het zicht aan een kant geblokkeerd door het staartstuk van de motor wil ik hem aan de onderkant van mij boot monteren(met de kabel naar achteren dus).
Naar mijn idee geeft transducer dan alleen het beeld 180 graden andersom aan.(als nu links van het scherm dus ook echt links van de boot is zal dat als je de transducer om draait dus contra zijn,rechts dus).
Ik heb ergens op het internet wel plaatjes gezien van boten die de transducer andersom hadden zitten maar zijn er soms forumleden die mij hier wat meer over duidelijk kunnen maken??
Vriendelijke groet Johan..
Hij zit nu nog gemonteerd op de bijgeleverde bracket,maar omdat het zicht aan een kant geblokkeerd door het staartstuk van de motor wil ik hem aan de onderkant van mij boot monteren(met de kabel naar achteren dus).
Naar mijn idee geeft transducer dan alleen het beeld 180 graden andersom aan.(als nu links van het scherm dus ook echt links van de boot is zal dat als je de transducer om draait dus contra zijn,rechts dus).
Ik heb ergens op het internet wel plaatjes gezien van boten die de transducer andersom hadden zitten maar zijn er soms forumleden die mij hier wat meer over duidelijk kunnen maken??
Vriendelijke groet Johan..
Johantoer- Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 16-10-11
Re: Transducer lss 1
Ja hoor geen punt. Je kunt in je plotter ook het beeld weer flippen, zodat het beeld weer normaal is
hjkeizer- Gold Member
- Aantal berichten : 539
Registratiedatum : 31-01-10
Waar wil je de transducer plaatsen en wat voor boot heb je?
Bij mij kun je ook zien dat de transducer tegen de staart aan kijkt aan de bakboordzijde.
Mijn LSS is ook 180 graden gedraaid
Bij mij kun je ook zien dat de transducer tegen de staart aan kijkt aan de bakboordzijde.
Mijn LSS is ook 180 graden gedraaid
hjkeizer- Gold Member
Dag op je vraag welke boot ik heb,ik vaar met een Alumacraft Lunker.
Zoals ik al aan gaf zit de TD nu op de spiegel gemonteerd met de bijgeleverde bracket,maar omdat hij tegen de motor aan kijkt en ik niet steeds de motor op en neer wil doen(gaat elektrisch hoor)wil ik hem onder de boot monteren vlaak achter de spiegel.
Je geeft aan dat je het beeld kan flippen?waar kan ik dat doen en hoeveel graden gaat dit?ook 90 graden bijvoorbeeld?
Waarom ik dit vraag is omdat je dan het beeld in de vaar richting zou kunnen zetten wat prettiger leest natuurlijk.
Vol spanning wacht ik af
Zoals ik al aan gaf zit de TD nu op de spiegel gemonteerd met de bijgeleverde bracket,maar omdat hij tegen de motor aan kijkt en ik niet steeds de motor op en neer wil doen(gaat elektrisch hoor)wil ik hem onder de boot monteren vlaak achter de spiegel.
Je geeft aan dat je het beeld kan flippen?waar kan ik dat doen en hoeveel graden gaat dit?ook 90 graden bijvoorbeeld?
Waarom ik dit vraag is omdat je dan het beeld in de vaar richting zou kunnen zetten wat prettiger leest natuurlijk.
Vol spanning wacht ik af
Johantoer- Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 16-10-11
Vlak voor de spiegel bedoel je?
En dan onder de kielbalk?
Dan heeft je schroef vuil water (gevaar voor cavitatie) en is de transducer onbeschermd voor voorwerpen die onderwater door de prop worden aangezogen.
Je boot heeft geen step, dus kan ie niet onder.
Als je een setback hebt, zou je hem tussen de boot (dus achter de spiegel) en staartstuk kunnen monteren
Je bedoelt 180 graden. Ja dat is flippen.
90 graden draaien kan natuurlijk niet
Omzetten in het structure opties menu
http://www.lowrance.com/upload/Lowrance/Documents/Manuals/StructureScan_OM_EN_988-0179-00_A_w.pdf
bladzijde 11
En dan onder de kielbalk?
Dan heeft je schroef vuil water (gevaar voor cavitatie) en is de transducer onbeschermd voor voorwerpen die onderwater door de prop worden aangezogen.
Je boot heeft geen step, dus kan ie niet onder.
Als je een setback hebt, zou je hem tussen de boot (dus achter de spiegel) en staartstuk kunnen monteren
Je bedoelt 180 graden. Ja dat is flippen.
90 graden draaien kan natuurlijk niet
Omzetten in het structure opties menu
http://www.lowrance.com/upload/Lowrance/Documents/Manuals/StructureScan_OM_EN_988-0179-00_A_w.pdf
bladzijde 11
hjkeizer- Gold Member
Soortgelijke onderwerpen
» Plaatsen transducer vlak bij een andere transducer?
» transducer
» Plaatsing transducer LSS
» transducer
» Plaatsing transduces LSS
» transducer
» Plaatsing transducer LSS
» transducer
» Plaatsing transduces LSS
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: