platium kaart echt nodig boven een gold kaart.
2 plaatsers
:: Stel hier je vraag :: GPS
Pagina 1 van 1
platium kaart echt nodig boven een gold kaart.
Wie kan mij het volgende uitleggen.
Ik heb mij net een lowrance 7m kaartplotter aangeschaft, en nu wil ik mij een kaartje aanschaffen een platium of een gold kaart.
Maar als je de prijzen vergelijkt zit er nog wel aardig wat verschil in maar is deze prijsverschil tussen beide kaartjes het ook waard.
Wie kan mij uitleggen wat de verschillen zijn, of zijn er mensen die beide kaartjes gebruiken en de ervaring met mij willen delen.
Het is de bedoeling om deze te gebruiken voor Nederland, Denemarken en Noorwegen.
Graag wat informatie alvorens tot een aankoop over te gaan.
Mvg. Jan Bel
lekkervissen- Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 21-07-11
Leeftijd : 68
Re: platium kaart echt nodig boven een gold kaart.
Hallo Jan,
Ik gebruik beide kaarten: een Gold kaart en een Platinum (Plus). Ik had bij de aanschaf van een Platinum kaart iets hogere verwachtingen. Ik vis op de Nederlandse binnenwateren en eigenlijk gebruik ik de 'extra' functies niet of nauwelijks. Het beeld van de Platinum ziet er op zich fraai uit (beetje Google Earth idee) maar daarvoor moet je best ver uitzoomen. Wanneer je inzoomt worden de pixels wel erg grof.
Je kunt middels de Photo transparancy een 'mix' maken met je 'klassieke' beeld en deze waarde zelf instellen. In 3D ziet het het er allemaal leuk uit. Pannen, roteren, en dat in de kleuren die enigzins corresponderen met de werkelijkheid.
Wellicht dat het gebruik in de kustgebieden een toegevoegde waarde heeft maar dat kan ik niet zo goed beoordelen.
Vr. grt,
Juan Gonzalez
Ik gebruik beide kaarten: een Gold kaart en een Platinum (Plus). Ik had bij de aanschaf van een Platinum kaart iets hogere verwachtingen. Ik vis op de Nederlandse binnenwateren en eigenlijk gebruik ik de 'extra' functies niet of nauwelijks. Het beeld van de Platinum ziet er op zich fraai uit (beetje Google Earth idee) maar daarvoor moet je best ver uitzoomen. Wanneer je inzoomt worden de pixels wel erg grof.
Je kunt middels de Photo transparancy een 'mix' maken met je 'klassieke' beeld en deze waarde zelf instellen. In 3D ziet het het er allemaal leuk uit. Pannen, roteren, en dat in de kleuren die enigzins corresponderen met de werkelijkheid.
Wellicht dat het gebruik in de kustgebieden een toegevoegde waarde heeft maar dat kan ik niet zo goed beoordelen.
Vr. grt,
Juan Gonzalez
Juan Gonzalez- Gold Member
- Aantal berichten : 232
Registratiedatum : 15-03-11
Soortgelijke onderwerpen
» platium kaart echt nodig boven een gold kaart.
» navionics gold kaart geen dieptes zichtbaar op hds touch
» externe antenne nodig bij Lowrance HDS8??
» HDS TOUCH 9 KOPPELEM AAN HDS 5 PROBLEEM/HULP NODIG
» navionics gold xl 9 46
» navionics gold kaart geen dieptes zichtbaar op hds touch
» externe antenne nodig bij Lowrance HDS8??
» HDS TOUCH 9 KOPPELEM AAN HDS 5 PROBLEEM/HULP NODIG
» navionics gold xl 9 46
:: Stel hier je vraag :: GPS
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: