De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

platium kaart echt nodig boven een gold kaart.

2 plaatsers

Ga naar beneden

platium kaart echt nodig boven een gold kaart. Empty platium kaart echt nodig boven een gold kaart.

Bericht van lekkervissen za 3 sep - 6:17


Wie kan mij het volgende uitleggen.
Ik heb mij net een lowrance 7m kaartplotter aangeschaft, en nu wil ik mij een kaartje aanschaffen een platium of een gold kaart.
Maar als je de prijzen vergelijkt zit er nog wel aardig wat verschil in maar is deze prijsverschil tussen beide kaartjes het ook waard.
Wie kan mij uitleggen wat de verschillen zijn, of zijn er mensen die beide kaartjes gebruiken en de ervaring met mij willen delen.
Het is de bedoeling om deze te gebruiken voor Nederland, Denemarken en Noorwegen.
Graag wat informatie alvorens tot een aankoop over te gaan.

Mvg. Jan Bel
lekkervissen
lekkervissen

Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 21-07-11
Leeftijd : 68
Woonplaats : Zwolle

Terug naar boven Ga naar beneden

platium kaart echt nodig boven een gold kaart. Empty Re: platium kaart echt nodig boven een gold kaart.

Bericht van Juan Gonzalez za 3 sep - 21:14

Hallo Jan,

Ik gebruik beide kaarten: een Gold kaart en een Platinum (Plus). Ik had bij de aanschaf van een Platinum kaart iets hogere verwachtingen. Ik vis op de Nederlandse binnenwateren en eigenlijk gebruik ik de 'extra' functies niet of nauwelijks. Het beeld van de Platinum ziet er op zich fraai uit (beetje Google Earth idee) maar daarvoor moet je best ver uitzoomen. Wanneer je inzoomt worden de pixels wel erg grof.

Je kunt middels de Photo transparancy een 'mix' maken met je 'klassieke' beeld en deze waarde zelf instellen. In 3D ziet het het er allemaal leuk uit. Pannen, roteren, en dat in de kleuren die enigzins corresponderen met de werkelijkheid.

Wellicht dat het gebruik in de kustgebieden een toegevoegde waarde heeft maar dat kan ik niet zo goed beoordelen.

Vr. grt,

Juan Gonzalez
Juan Gonzalez
Juan Gonzalez
Gold Member
Gold Member

Aantal berichten : 232
Registratiedatum : 15-03-11
Woonplaats : Netherlands

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum