De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

navionics gold kaart geen dieptes zichtbaar op hds touch

2 plaatsers

Ga naar beneden

navionics gold kaart geen dieptes zichtbaar op hds touch Empty navionics gold kaart geen dieptes zichtbaar op hds touch

Bericht van woutervanolm za 31 jan - 22:18

hi allen

heb een tijdje geleden een navionics gold kaart aangeschaft, helaas wegens omstandigheden niet kunnen registreren en nu dus te laat.

op mn touch is wel de kaart zichtbaar maar niet de dieptes? wat doe ik fout? of moet ik alsnog nu via navionics de navionics plus aanschaffen?

hoop dat jullie me kunnen helpen

thanks!

woutervanolm

Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 20-08-13

Terug naar boven Ga naar beneden

navionics gold kaart geen dieptes zichtbaar op hds touch Empty Re: navionics gold kaart geen dieptes zichtbaar op hds touch

Bericht van PDMusch zo 1 feb - 3:38

Heb je goed inzoomen al gedaan?
PDMusch
PDMusch
Gold Member
Gold Member

Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 16-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

navionics gold kaart geen dieptes zichtbaar op hds touch Empty Re: navionics gold kaart geen dieptes zichtbaar op hds touch

Bericht van woutervanolm zo 1 feb - 19:17

Zal het proberen, had ik volgens mij al wel geprobeerd namelijk

woutervanolm

Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 20-08-13

Terug naar boven Ga naar beneden

navionics gold kaart geen dieptes zichtbaar op hds touch Empty Re: navionics gold kaart geen dieptes zichtbaar op hds touch

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum