navionics gold xl 9 46
Pagina 1 van 1
navionics gold xl 9 46
hallo mannen ,
hier mijn eerste vraag misschien staat er al ergens maar heb nog niet alles gelezen
De HDS 5 gen 2 is uitgerust met een wereldwijde basiskaart , nu ik wil deze graag uitbreiden met de navionics gold XL 9 46
Ze spreken over het dekkingsgebied binnenwateren voor Nederland maar van geen enkel ander land Mijn vraag is : dekt hij alle binnenwateren (ook de kleinere kanalen en rivieren,meren) die binnen zijn bereik liggen zoals Belgie ,Frankrijk,Duitsland,Spanje
Men spreekt toch al gauw van 240 euro voor deze kaart dus ik wil mij eerst effe bevragen alvorens over te gaan tot aankoop
Zijn er mensen die deze gebruiken en wat zijn jullie bevindingen ?
hier mijn eerste vraag misschien staat er al ergens maar heb nog niet alles gelezen
De HDS 5 gen 2 is uitgerust met een wereldwijde basiskaart , nu ik wil deze graag uitbreiden met de navionics gold XL 9 46
Ze spreken over het dekkingsgebied binnenwateren voor Nederland maar van geen enkel ander land Mijn vraag is : dekt hij alle binnenwateren (ook de kleinere kanalen en rivieren,meren) die binnen zijn bereik liggen zoals Belgie ,Frankrijk,Duitsland,Spanje
Men spreekt toch al gauw van 240 euro voor deze kaart dus ik wil mij eerst effe bevragen alvorens over te gaan tot aankoop
Zijn er mensen die deze gebruiken en wat zijn jullie bevindingen ?
brixi- Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 10-03-13
Soortgelijke onderwerpen
» c-map max versus Navionics gold small card
» wat is het verschil tussen de Navionics Gold 28XL9 en 28XG???
» navionics gold kaart geen dieptes zichtbaar op hds touch
» platium kaart echt nodig boven een gold kaart.
» navionics
» wat is het verschil tussen de Navionics Gold 28XL9 en 28XG???
» navionics gold kaart geen dieptes zichtbaar op hds touch
» platium kaart echt nodig boven een gold kaart.
» navionics
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: