Lowrance X510C
2 plaatsers
:: Stel hier je vraag :: Sonar
Pagina 1 van 1
Lowrance X510C
Hoi Frenk,
Nog even een verlaat bericht, nav mijn bericht van 13 mei. Misschien dat andere gebruikers hier profijt van hebben. Inmiddels heb ik de dieptemeter rustig uit kunnen proberenl.De problemen dat de diepte bleef hangen op 1.70 meter en onder het varen bleef knipperen op één bepaalde diepte en dat de pilkerbewegingen het niet deden, zijn opgelost. Dit lag niet aan mijn instellingen, want na alles geprobeerd te hebben, heb ik een nieuwe transducer geplaatst. De andere was trouwens ook splinternieuw, maar deze bleek gewoon kapot te zijn.
Nu doet hij het perfect!!
Groet,
Henk
Nog even een verlaat bericht, nav mijn bericht van 13 mei. Misschien dat andere gebruikers hier profijt van hebben. Inmiddels heb ik de dieptemeter rustig uit kunnen proberenl.De problemen dat de diepte bleef hangen op 1.70 meter en onder het varen bleef knipperen op één bepaalde diepte en dat de pilkerbewegingen het niet deden, zijn opgelost. Dit lag niet aan mijn instellingen, want na alles geprobeerd te hebben, heb ik een nieuwe transducer geplaatst. De andere was trouwens ook splinternieuw, maar deze bleek gewoon kapot te zijn.
Nu doet hij het perfect!!
Groet,
Henk
Henk- Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 04-05-09
Re: Lowrance X510C
Henk,
We hebben uw bericht verplaatst naar het forum waar het eigenlijk thuis hoort.
Hartelijk dank voor uw seintje.
We hebben uw bericht verplaatst naar het forum waar het eigenlijk thuis hoort.
Hartelijk dank voor uw seintje.
Danny Geysen- Lowrancedokter
- Aantal berichten : 1288
Registratiedatum : 01-12-08
Soortgelijke onderwerpen
» instellingen x510c
» Ethernet kabel - Software upload sonar X510C
» Lowrance X510C
» Instellingen X510c
» Temperatuur X510C
» Ethernet kabel - Software upload sonar X510C
» Lowrance X510C