De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ethernet kabel - Software upload sonar X510C

2 plaatsers

Ga naar beneden

Ethernet kabel - Software upload sonar X510C Empty Ethernet kabel - Software upload sonar X510C

Bericht van roald vos wo 16 sep - 8:02

Beste,

Ik ben in het bezit van een globalmap 7200C (hoogste software verise 2.5.0) en een sonar X510C oudere software versie. Om de ethernetkabel te kunnen gebruiken moeten beide apparaten van de hoogste software versie worden voorzien. Mijn vragen

- Waar kan ik de X510C laatste software downloaden (kan niet op www.lowrance.com) of verkrijgen
- Is er een instructie hoe deze software op de XC510 te uploaden
(bv via SD kaart vanuit Globalmap 7200)

Wie weet raad

groet
Roald

roald vos
Qualified HelpDesk Member Silver
Qualified HelpDesk Member Silver

Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 07-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Ethernet kabel - Software upload sonar X510C Empty Re: Ethernet kabel - Software upload sonar X510C

Bericht van Danny Geysen do 17 sep - 4:21

Roald,

De update van de X510 C wordt in principe aan de dealers voorbehouden. Als je met het toestel naar je dealer gaat zal hij dit graag voor je upgraden.

Je kan daar ook bij SIMNAV voor terecht. (http://www.simnav.nl/)
Wel de aankoopbon meenemen dan. Als blijkt dat het toestel niet in Europa aangekocht is, worden er 70 EURO kosten in rekening gebracht.


Laatst aangepast door Danny Geysen op do 17 sep - 5:31; in totaal 2 keer bewerkt
Danny Geysen
Danny Geysen
Lowrancedokter
Lowrancedokter

Aantal berichten : 1288
Registratiedatum : 01-12-08
Woonplaats : Wommelgem (B)

Terug naar boven Ga naar beneden

Ethernet kabel - Software upload sonar X510C Empty Re: Ethernet kabel - Software upload sonar X510C

Bericht van roald vos vr 18 sep - 11:42

Danny,

Kan je aangeven wat de hoogste software versie is voor de X510C?, mert deze info wil ik mijn delaer of Simnav contacten

groet
Roald

roald vos
Qualified HelpDesk Member Silver
Qualified HelpDesk Member Silver

Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 07-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Ethernet kabel - Software upload sonar X510C Empty Re: Ethernet kabel - Software upload sonar X510C

Bericht van Danny Geysen vr 18 sep - 23:41

Roald,

Dat is versie 2.3.

Succes,
Danny Geysen
Danny Geysen
Lowrancedokter
Lowrancedokter

Aantal berichten : 1288
Registratiedatum : 01-12-08
Woonplaats : Wommelgem (B)

Terug naar boven Ga naar beneden

Ethernet kabel - Software upload sonar X510C Empty Re: Ethernet kabel - Software upload sonar X510C

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum