De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

nieuwe software voor LCX37C en X510C waar te krijgen???

2 plaatsers

Ga naar beneden

nieuwe software voor LCX37C en X510C waar te krijgen??? Empty nieuwe software voor LCX37C en X510C waar te krijgen???

Bericht van vexx zo 16 jan - 6:23

Hallo.

ik moet nieuwe software hebben op mijn Lowrance LCX37C en op een Lowrance X510C
op de LCX37C staat nu 1.3.0 en op de X510C staat 2.1.0 ik wil deze twee verbinden met de ENET kabel maar dan moet ik de zelfde software hebben toch??
en waar kan ik dat laten doen in de buurt van Groningen of kan het via internet?

vexx
Bronze member
Bronze member

Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 16-01-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuwe software voor LCX37C en X510C waar te krijgen??? Empty Re: nieuwe software voor LCX37C en X510C waar te krijgen???

Bericht van Danny Geysen zo 16 jan - 8:12

Vexx,

Het beste is om allebei de toestellen te laten updaten naar de laatste versie.

De LCX37C zou je eventueel zelf kunnen doen; de laatst beschikbare versie is 2.5, te vinden op:
http://www.lowrance.com/Downloads/Product-Software-Updates/

Voor de X510 C zal je toch terecht moeten bij één van de grotere dealers zoals MDSI, Evin, Jos Boone enz ... Misschien best eerst eens bellen.
Succes,
Danny Geysen
Danny Geysen
Lowrancedokter
Lowrancedokter

Aantal berichten : 1288
Registratiedatum : 01-12-08
Woonplaats : Wommelgem (B)

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuwe software voor LCX37C en X510C waar te krijgen??? Empty Re: nieuwe software voor LCX37C en X510C waar te krijgen???

Bericht van vexx zo 16 jan - 8:21

bedankt!
maar als ik het via Lowrance.com doe gaan er dan geen gegevens verloren die nu op de LCX37C staan?

vexx
Bronze member
Bronze member

Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 16-01-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuwe software voor LCX37C en X510C waar te krijgen??? Empty Re: nieuwe software voor LCX37C en X510C waar te krijgen???

Bericht van Danny Geysen zo 16 jan - 8:38

Vexx,

Telkens als je een update doet is het aan te raden vooraf je waypoints, routes en trails te backuppen op een SD-kaartje ...

Als alles normaal verloopt blijven die gegevens gewoon op je toestel tijdens de update, maar het kan nooit kwaad extra veiligheid in te bouwen via een backup ...
Danny Geysen
Danny Geysen
Lowrancedokter
Lowrancedokter

Aantal berichten : 1288
Registratiedatum : 01-12-08
Woonplaats : Wommelgem (B)

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuwe software voor LCX37C en X510C waar te krijgen??? Empty Re: nieuwe software voor LCX37C en X510C waar te krijgen???

Bericht van vexx zo 16 jan - 22:17

ik heb de update via Lowrance.com nu op een SD kaartje gezet kan ik die nu gewoon in mijn LCX37C doen en dan aanzetten?
en gaat het dan automaties of moet ik nog wat anders doen met het toestel?
en ik heb ook gehoord als het gelukt is,ik ook de NMEA 2000 kabel kan door verbinden met de X510C toestel en dat die dan ook de nieuwe software krijgt?
als dat kan hoe moet ik dan de X510C instellen om de software er op te krijgen? of moet ik die ook allen maar aanzetten en het gaat automaties van de LCX37C naar de X510C???

vexx
Bronze member
Bronze member

Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 16-01-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuwe software voor LCX37C en X510C waar te krijgen??? Empty Re: nieuwe software voor LCX37C en X510C waar te krijgen???

Bericht van Danny Geysen ma 17 jan - 11:46

Vexx,

Ik zou het hele zaakje door een erkende dealer laten doen.
Zulke updates zijn niet geheel zonder gevaar; je bent tenslotte met firmware van een toestel bezig. Gaat het fout met de update, kan het toestel onbruikbaar worden in het slechtste geval.

Laat je het door een erkende dealer doen, is hij verantwoordelijk om het op te lossen als het mis loopt.
Danny Geysen
Danny Geysen
Lowrancedokter
Lowrancedokter

Aantal berichten : 1288
Registratiedatum : 01-12-08
Woonplaats : Wommelgem (B)

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuwe software voor LCX37C en X510C waar te krijgen??? Empty Re: nieuwe software voor LCX37C en X510C waar te krijgen???

Bericht van vexx di 18 jan - 1:49

ik heb de nieuwe software er op gezet en het ging goed nu nog kijken hoe ik het naar mijn X510C krijg.

vexx
Bronze member
Bronze member

Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 16-01-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuwe software voor LCX37C en X510C waar te krijgen??? Empty Re: nieuwe software voor LCX37C en X510C waar te krijgen???

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum