De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lowrance X510C

2 plaatsers

Ga naar beneden

Lowrance X510C Empty Lowrance X510C

Bericht van Henk ma 4 mei - 8:11

Bij het gebruik van de Lowrance X510C met de fabrieksinstellingen gaf hij in het begin de watertemperatuur en de diepte in meters aan. Na wat geoefend te hebben met de instellingen en de 'weg kwijtgeraakt te zijn' , probeerde ik terug te komen in het scherm met de fabrieksinstellingen. Dat gaat als volgt: Menu/Menu/pijltje naar beneden; naar RESET OPTIONS/ENT

Toestel vraagt of ik alle opties wil herzetten. Dus ik doe het volgens de beschrijving. Ik krijg wel de instellingen terug, maar de meters zijn nu 'feet' geworden en de temperatuur is 'fahrenheit'.
Hoe kan ik mijn 'meters' en 'temperatuur' terugkrijgen?

En waarom zit er op mijn Lowrance X510C geen knop met 'Pages'?

Ik hoor graag uw antwoord.

Henk

Henk

Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 04-05-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Lowrance X510C Empty Re: Lowrance X510C

Bericht van Frenk Elings wo 6 mei - 5:29

Beste Henk, als je kiest om de fabrieksinstellingen terug te zetten (de naam zegt het al) zet je alle standaard instellingen terug zoals ze ingevoerd waren toen de unit uit de fabriek kwam en die stond op dat moment in Amerika (vandaar de feet en de fahrenheit).

Ik ga er even vanuit dat je nog wel het nederlandse menu hebt ? maar om je meters en celcius terug te krijgen doe je het volgende..

Start de unit op (ff wachten) druk dan 2 keer op menu en scroll daar naar de 5de instelling van boven naar "Maateenheden" klik enter en in dat scherm kun je vervolgens de Ned. maateenheden instellen.

Je vraag over de "pages" knop volg ik niet helemaal omdat die knop gewoon naast de knop Alarm en onder de knop ZOOM OUT (ZOUT) zit ??????? Als je daar op klikt heb je 2 tabs (Sonar en Radar)

laat maar weten en succes...
Frenk Elings
Frenk Elings
SuperAdmin
SuperAdmin

Aantal berichten : 356
Registratiedatum : 01-12-08
Leeftijd : 61
Woonplaats : Hillegom

https://lowrance.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Lowrance X510C Empty Re: Lowrance X510C

Bericht van Henk wo 6 mei - 9:26

Oké Frenk, bedankt. Ik ga het uitproberen.
Ik heb echter geen knop 'Pages' maar dat is de knop 'Mode'. Misschien kom je in hetzelfde menu terecht??
Je hoort er nog van.

Groet,

Henk

Henk

Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 04-05-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Lowrance X510C Empty Re: Lowrance X510C

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum