De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lowrance hds 5 instellen met sonar charts

2 plaatsers

Ga naar beneden

Lowrance hds 5 instellen met sonar charts  Empty Lowrance hds 5 instellen met sonar charts

Bericht van tuborgruud wo 23 dec - 3:04

Beste mensen.

Gisteren heb ik mijn navionics gold kaart ge-update om de optie sonar charts te willen gaan zien op mijn hds 5. Vervolgens de kaart terug geplaatst in de lowrance. Alleen komen de diepte lijnen van de sonar nog niet in beeld. Nu kan het natuurlijk zijn dat de hds 5 te oud is voor deze optie, of dat ik ergens iets in de instelling moet veranderen. Misschien weet iemand van jullie dit. Alvast bedankt Gr Ruud

tuborgruud

Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 20-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Lowrance hds 5 instellen met sonar charts  Empty Re: Lowrance hds 5 instellen met sonar charts

Bericht van Danny Geysen zo 27 dec - 10:42

Ruud,

Bedoel je dat je de Gold-kaart geupgrade hebt naar een Navionics+ kaart?
In dat geval zal je de extra dieptelijnen pas zien als je de optie Fish'n Chip aanvinkt onder de kaartopties.
Danny Geysen
Danny Geysen
Lowrancedokter
Lowrancedokter

Aantal berichten : 1288
Registratiedatum : 01-12-08
Woonplaats : Wommelgem (B)

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum