De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

importeren van de kaart in elite 5 HDI

2 plaatsers

Ga naar beneden

importeren van de kaart in elite 5 HDI Empty importeren van de kaart in elite 5 HDI

Bericht van hans54 ma 5 jan - 5:56

hallo

Ik heb een logfile geupload naar insight, kan de kaart zien en inzomen, nu wil ik de kaart in mijn unit importeren;

Vanuit View map naar map generation, generate, exe file op microcard, op de sd card staat nu:

Vector_medium.at5 ,
Vector_large.at5 ,
permits.txt en
at5.xml

sc kaart in de unit en................. NADA

Help
hans54
hans54

Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 04-01-15
Woonplaats : Zeewolde

Terug naar boven Ga naar beneden

importeren van de kaart in elite 5 HDI Empty Re: importeren van de kaart in elite 5 HDI

Bericht van Danny Geysen ma 5 jan - 7:07

Hans,

Heb je je toestel op Lowrance staan en niet op Navionics? Heb je diep genoeg ingezoomd op de plaats waar de kaart zou moeten verschijnen?

Als dat allemaal in orde is, zou je eens kunnen kijken welk serienummer je ingegeven hebt bij het aangaan van het Insight Genesis abonnement. Dat moet overeenkomen met het serienummer zoals het in je toestel staat. (en niet zoals het op de verpakkingsdoos vermeld is).
Danny Geysen
Danny Geysen
Lowrancedokter
Lowrancedokter

Aantal berichten : 1288
Registratiedatum : 01-12-08
Woonplaats : Wommelgem (B)

Terug naar boven Ga naar beneden

importeren van de kaart in elite 5 HDI Empty Re: importeren van de kaart in elite 5 HDI

Bericht van hans54 ma 5 jan - 8:02

Dank je wel,

Bleek aan het inzoomen te liggen!
hans54
hans54

Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 04-01-15
Woonplaats : Zeewolde

Terug naar boven Ga naar beneden

importeren van de kaart in elite 5 HDI Empty Re: importeren van de kaart in elite 5 HDI

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum