De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

LCM kaart.

2 plaatsers

Ga naar beneden

LCM kaart. Empty LCM kaart.

Bericht van opa81 ma 26 okt - 22:29

Ik heb verleden week voor het eerst een LCM kaart gemaakt, en deze weer terug gezet in mijn Lowrance 522 C. Op zich ging dit prima. Alleen vraag ik mij af of het mogelijk is om je positie van je boot mee te laten bewegen op de kaart.

De kaart staat nu gewoon stil en ik kan dus niet op de kaart zien waar ik precies ben.

Andre

opa81

Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 05-10-09

Terug naar boven Ga naar beneden

LCM kaart. Empty Re: LCM kaart.

Bericht van Danny Geysen di 27 okt - 8:38

André,

Ik veronderstel dat je het LCM-bestand via DrDepth gemaakt hebt?
Indien DrDepth bijvoorbeeld 2 LCM-bestanden geproduceerd heeft, moet je ze ook beide op het SD-kaartje kopiëren.

Als je de LMS 522C op Lowrance-kaarten hebt ingesteld en als je GPS-ontvangst hebt, moet je je op de kaart zien voortbewegen (via het zwarte pijltje), net zoals bij een Navionics of NautiPath-kaartje.

Als je wilt dat ik de LCM eens bekijk, geef je maar een seintje.
Danny Geysen
Danny Geysen
Lowrancedokter
Lowrancedokter

Aantal berichten : 1288
Registratiedatum : 01-12-08
Woonplaats : Wommelgem (B)

Terug naar boven Ga naar beneden

LCM kaart. Empty Re: LCM kaart.

Bericht van opa81 di 27 okt - 10:06

Danny,

Bedankt voor je snelle reaktie. Ik heb nog even gekeken, maar de instelling Navionics kaartkeuze stond inderdaad al op Lowrance.

Die kaart die ik heb gemaakt is er 1 van een Iers meer en daar ben ik op dit moment niet meer. Ik zal eerdaags een nieuwe kaart maken en dan alles nog eens gaan uitproberen.

Andre

opa81

Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 05-10-09

Terug naar boven Ga naar beneden

LCM kaart. Empty Re: LCM kaart.

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum