De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Globalmap 7200c blijft op simulatie staan.

2 plaatsers

Ga naar beneden

Globalmap 7200c blijft op simulatie staan. Empty Globalmap 7200c blijft op simulatie staan.

Bericht van van der Plas vr 6 feb - 2:37

Ik krijg hem niet van stimulatie af, wat ik gedaan heb is, 2 maal menu / System setup / enter / simulatie / enter / GPS simulatie off (kruisje weg gehaald) / enter / 3 maal exit en dan na een paar tellen schiet hij weer op simulatie. Er zit een Nautic path kaart in en het is de eerste keer dat het GPS toestel gebruikt wordt.
Heeft iemand nog een idee.

van der Plas

Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 06-02-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Globalmap 7200c blijft op simulatie staan. Empty Re: Globalmap 7200c blijft op simulatie staan.

Bericht van krelis40 vr 6 feb - 6:00

Beste Hr. van der Plas,

Heeft u wel de (externe)antenne aangesloten en deze voorzien van een 12 volt voeding?

Karel

krelis40
Bronze member
Bronze member

Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 20-12-08
Woonplaats : Bilthoven

http://www.metersnoeken.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Globalmap 7200c blijft op simulatie staan. Empty Re: Globalmap 7200c blijft op simulatie staan.

Bericht van van der Plas za 7 feb - 2:13

Hoi Karel,

Mijn dank is groot, ik had mijn NMEA 2000 stroomkabel door mijn enthousiasme niet aangsloten omdat ik dacht dat ik geen NMEA 2000 netwerk had. Mijn antenne valt daar dus ook onder.
Ik ben weer helemaal blij. cheers Groetjes van der Plas

van der Plas

Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 06-02-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Globalmap 7200c blijft op simulatie staan. Empty Re: Globalmap 7200c blijft op simulatie staan.

Bericht van krelis40 za 7 feb - 5:48

Beste Hr. van der Plas,

Graag gedaan.

Karel

krelis40
Bronze member
Bronze member

Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 20-12-08
Woonplaats : Bilthoven

http://www.metersnoeken.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Globalmap 7200c blijft op simulatie staan. Empty Re: Globalmap 7200c blijft op simulatie staan.

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum