De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

7200C zowel binnen als buiten kunnen gebruiken

2 plaatsers

Ga naar beneden

7200C zowel binnen als buiten kunnen gebruiken Empty 7200C zowel binnen als buiten kunnen gebruiken

Bericht van wvdiest za 7 maa - 23:59

In mijn zeiljacht zit in het dashboard boven de kaartentafel een 7200C welke in combinatie met Nautic path kaarten prima bevalt.
Ik denk er over deze te verplaatsen naar het kajuitschot zodat ik deze buiten kan bedienen en aflezen.
De aansluiting boven de kaartentafel wil ik laten zitten om in de haven liggend binnen de reis voor te kunnen bereiden.
Er moet dus daar van daan een kabel komen naar het kajuitschot zodat ik de 7200C al naar behoefte, zowel binnen als buiten kan plaatsen.
Welke kabel en verbindings stekkers heb ik daarvoor nodig? Zodat ik bij de Lowrance-dealer de juiste kabel kan bestellen?

wvdiest

Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 07-03-09
Woonplaats : Bussum

Terug naar boven Ga naar beneden

7200C zowel binnen als buiten kunnen gebruiken Empty Re: 7200C zowel binnen als buiten kunnen gebruiken

Bericht van Danny Geysen wo 11 maa - 10:04

Het is heel moeilijk om dat zo maar te zeggen, zonder de boot gezien te hebben. Daarom dat je best eens langs gaat bij één van de grotere dealers, liefst met een schema of schets met de maten van de boot. Die hebben normaal alle benodigdheden op voorraad. (of kunnen ze bestellen)

Je hebt in ieder geval een 'network extension cable' nodig. Maar die zijn er in verschillende lengtes, elk met hun eigen bestelcode. Daarnaast hebt je nog minstens 1 connector en terminators nodig.

Er zijn ook 'voordelige kits' beschikbaar met alle benodigde onderdelen. Daarom, om vergissingen te vermijden en om onnodige kosten te besparen kan je best een dealer raadplegen.
Danny Geysen
Danny Geysen
Lowrancedokter
Lowrancedokter

Aantal berichten : 1288
Registratiedatum : 01-12-08
Woonplaats : Wommelgem (B)

Terug naar boven Ga naar beneden

7200C zowel binnen als buiten kunnen gebruiken Empty Re: 7200C zowel binnen als buiten kunnen gebruiken

Bericht van wvdiest za 14 maa - 10:47

Danny bedankt voor je antwoord.
Vandaag de gps plotter in het kajuitschot gemonteerd.
Als ik de antenne achter op zet haal ik met de kabel die daar aan zit de plotter.
Hoelang de kabel naar de kaartentafel moet worden zal ik opmeten en dan contact opnemen met een Lowrance dealer voor een connector en terminators een een 'network extension cable' in de juiste lengte.
Willem

wvdiest

Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 07-03-09
Woonplaats : Bussum

Terug naar boven Ga naar beneden

7200C zowel binnen als buiten kunnen gebruiken Empty Re: 7200C zowel binnen als buiten kunnen gebruiken

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum