De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lss1 transducer goed geinstalleerd?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Lss1 transducer goed geinstalleerd? Empty Lss1 transducer goed geinstalleerd?

Bericht van troller vr 24 mei - 6:05

Hallo, ik had een klein vraagje. Ik heb pas een lss1 van hjkeizer hier op het forum gekocht en nu vroeg ik me af of deze goed geinstalleerd is op deze manier.
Ik heb ze expres zo dicht mogelijk bij elkaar gehouden zodat de 2d sonar en de downscan elkaar mooi zullen overlappen qua beeld en ook heb ik er op gelet dat de lss1 iets lager zit dan de gewone transducer zodat ie er net langsheen kijkt. Verder staat de boel op de foto nog allemaal wat scheef maar heb alles waterpas gezet vandaag. Zijn er nog op of aanmerkingen of is het correct geinstalleerd zo?

Lss1 transducer goed geinstalleerd? 20130524152525

troller

Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 19-07-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lss1 transducer goed geinstalleerd? Empty Re: Lss1 transducer goed geinstalleerd?

Bericht van marcel oomen vr 24 mei - 6:16

hey troller ,
je hebt ze toch al vast zitten,
dus zou ik ze eerst zo ook eens uitproberen.
de lss1 zou zo zeker goed moeten staan,
en de gewone transducer moet je uitproberen.
je kunt dit het beste doen op 83 kh ( brede kegel) en indien je dan goed beeld hebt staat je transducer perfect.( maw de lss1 zit dan niet in de weg).
kijk wel uit met traileren!
succes,
grts, marcel.

marcel oomen
Qualified HelpDesk Member Gold
Qualified HelpDesk Member Gold

Aantal berichten : 306
Registratiedatum : 22-12-08
Leeftijd : 63
Woonplaats : stein

Terug naar boven Ga naar beneden

Lss1 transducer goed geinstalleerd? Empty Re: Lss1 transducer goed geinstalleerd?

Bericht van hjkeizer vr 24 mei - 7:16

Hoi Casper.
Moet kunnen zo.
Voldoende Sikaflex in de gaten neem ik aan.
Rotte spiegel is er maar zo.

Of je normalde tranducer diep genoeg zit op hogere snelheid is nauwelijks te zien zo

hjkeizer
Gold Member
Gold Member

Aantal berichten : 539
Registratiedatum : 31-01-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lss1 transducer goed geinstalleerd? Empty Re: Lss1 transducer goed geinstalleerd?

Bericht van troller vr 24 mei - 8:33

Hey mannen. Morgen ga ik het water op en eens even lekker spelen. Zal idd ook ff kijken of ik beeld behoud op volle snelheid. Verder idd flinke dot sika erin gespoten dus zou dicht moeten zitten.

Ik zal anders wel even wat screenshots posten hier als ik de instellingen een beetje door heb.

Weet nog wat dingen hier en daar op de bodem te liggen waar ik op de 2d sonar niks uit op kon maken wat het was dus ben erg benieuwd of de structure scan uitkomst bied.

Grtz

troller

Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 19-07-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lss1 transducer goed geinstalleerd? Empty Re: Lss1 transducer goed geinstalleerd?

Bericht van hjkeizer vr 24 mei - 8:37

Ik ben benieuwd
Succes morgen

hjkeizer
Gold Member
Gold Member

Aantal berichten : 539
Registratiedatum : 31-01-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lss1 transducer goed geinstalleerd? Empty Re: Lss1 transducer goed geinstalleerd?

Bericht van Peter W zo 2 jun - 0:17

Ik ben erg benieuwd naar de bevindingen.

Peter W
Bronze member
Bronze member

Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 28-11-11
Leeftijd : 57
Woonplaats : Oosterhout NB

Terug naar boven Ga naar beneden

Lss1 transducer goed geinstalleerd? Empty Re: Lss1 transducer goed geinstalleerd?

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum