De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

leveringsproblemen met LSS1 Structure scan

3 plaatsers

Ga naar beneden

leveringsproblemen met LSS1 Structure scan Empty leveringsproblemen met LSS1 Structure scan

Bericht van sieb hillenga vr 23 apr - 20:15

mijn dealer zegt dat er leveringsproblemen zijn met de lss1 structure scan, zijn er meer mensen die lang moeten wachten, het zou tot eind mei duren voor er weer beperkt wordt geleverd.

mijn hds 8 is 3 week geleden al afgeleverd, en nou vindt ik dit wel lang wachten.

klopt dit wat mijn dealer zegt,?

en waarom is dat zo,?

op de site van lowrance.nl staat dat ze vanaf november leverbaar zijn.

ik hoor het graag, want ben nou goed teleurgesteld, door het lange wachten.

mvrgr,

sieb hillenga
sieb hillenga
sieb hillenga
Qualified HelpDesk Member Gold
Qualified HelpDesk Member Gold

Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 07-02-10
Leeftijd : 61
Woonplaats : westerlee groningen

http://eemsvisser.mijnalbums.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

leveringsproblemen met LSS1 Structure scan Empty Re: leveringsproblemen met LSS1 Structure scan

Bericht van Bootvisser vr 23 apr - 23:30

Klopt inderdaad. Er is gewoon een ontzettend grote vraag op de structurescans, meer dan er aanbod is dus dan kan je je het wel uittellen he?
Mijn dealer zei precies hetzelfde alleen ik had er gelukkig eentje gereserveerd en heb een week of 4 geleden de laatste unit van hem gekregen en in laten bouwen.
Ook hij vertelde dat ze pas eind mei begin juni, zij het mondjesmaat, pas weer leverbaar waren. Ook de Minn Kota i-Pilot`s vliegen als warme broodjes over de toonbank de deur uit en ook op deze onstaan her en der al leveringsproblemen. Zeker nu in de aanloop naar het nieuwe seizoen zal de vraag op genoemde apparatuur alleen nog maar meer toenemen, dus ik zou me er eentje laten reserveren als ik jou was.

Ik kan kwa werking van de structurescan nog niet echt veel vertellen want ben er pas 1 keer mee op pad kunnen gaan en moet nog e.e.a. leren over het gebruik en de juiste instellingen...
Bootvisser
Bootvisser
Qualified HelpDesk Member Gold
Qualified HelpDesk Member Gold

Aantal berichten : 193
Registratiedatum : 26-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

leveringsproblemen met LSS1 Structure scan Empty Re: leveringsproblemen met LSS1 Structure scan

Bericht van Danny Geysen za 24 apr - 7:56

Sinds vorige week zijn ze in de USA terug verkrijgbaar, al is het ook bij mondjesmaat.

Europa zal nog even moeten wachten vrees ik ...
Danny Geysen
Danny Geysen
Lowrancedokter
Lowrancedokter

Aantal berichten : 1288
Registratiedatum : 01-12-08
Woonplaats : Wommelgem (B)

Terug naar boven Ga naar beneden

leveringsproblemen met LSS1 Structure scan Empty Re: leveringsproblemen met LSS1 Structure scan

Bericht van sieb hillenga do 29 apr - 3:50

Danny Geysen schreef:Sinds vorige week zijn ze in de USA terug verkrijgbaar, al is het ook bij mondjesmaat.

Europa zal nog even moeten wachten vrees ik ...


hij is er Very Happy mijn LSS1 is binnen, jammer dat het morgen Koninginnedag is, maar zaterdag zullen we hem ophalen.

groeten,

sieb
sieb hillenga
sieb hillenga
Qualified HelpDesk Member Gold
Qualified HelpDesk Member Gold

Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 07-02-10
Leeftijd : 61
Woonplaats : westerlee groningen

http://eemsvisser.mijnalbums.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

leveringsproblemen met LSS1 Structure scan Empty Re: leveringsproblemen met LSS1 Structure scan

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum