De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nmea Simrad CR44

4 plaatsers

Ga naar beneden

Nmea Simrad CR44 Empty Nmea Simrad CR44

Bericht van Zeebonkie do 1 jan - 21:11

Goedemorgen,

Ik heb een marifoon voor de Kerst gekregen echter ivm met een eventuele noodoproep moet deze geschakeld staan met de plotter.
De marifoon moet via geel Nmea in(+) en groen Nmea (-) gekoppeld worden aan de Nmea van de Simrad CR44 ,ik heb hier een Nmea 2 kabel van met de kleuren wit,geel,bruin en groen kan echter niet in de gebruiksaanwijzing terug vinden welke van de 4 de Nmea + en - zijn?

Zeebonkie

Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 01-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Nmea Simrad CR44 Empty Re: Nmea Simrad CR44

Bericht van Danny Geysen vr 2 jan - 2:03

Zeebonkie,


Het gros van de vragen op deze helpdesk worden beantwoord door ProStaffers voor Lowrance/Eagle in Nederland en België. Voor vragen zoals de uwe hebben wij ondersteuning nodig van de Technische Dienst bij Simnav, de importeur voor o.a. Lowrance/Eagle en Simrad.

Door de feestdagen is deze Technische Dienst niet bemand zoals op andere dagen. Daarom vragen wij nog even geduld tot het 'normale' bedrijfsleven zich hervat heeft.

Met vriendelijke groeten,
Danny Geysen
Danny Geysen
Danny Geysen
Lowrancedokter
Lowrancedokter

Aantal berichten : 1288
Registratiedatum : 01-12-08
Woonplaats : Wommelgem (B)

Terug naar boven Ga naar beneden

Nmea Simrad CR44 Empty Re: Nmea Simrad CR44

Bericht van Zeebonkie vr 2 jan - 23:07

Danny,

Thnx ik wacht het af

Zeebonkie

Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 01-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Nmea Simrad CR44 Empty Re: Nmea Simrad CR44

Bericht van Zeebonkie di 6 jan - 4:20

Heb inmiddels begrepen dat ik hier dus helaas geen antwoord zal krijgen,spijtig,maar heb gelukkig van Tijssen te Zierikzee wel een antwoord gekregen dus hopelijk geholpen morgen de boel aansluiten en testen!

Zeebonkie

Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 01-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Nmea Simrad CR44 Empty Re: Nmea Simrad CR44

Bericht van Frenk Elings di 6 jan - 4:41

Zeebonkie schreef:Heb inmiddels begrepen dat ik hier dus helaas geen antwoord zal krijgen,spijtig,maar heb gelukkig van Tijssen te Zierikzee wel een antwoord gekregen dus hopelijk geholpen morgen de boel aansluiten en testen!

Wij hadden u dit even eerder moeten melden, maar er is zeer kort geleden van hogerhand besloten om andere merken dan Lowrance niet meer te behandelen op deze HelpDesk. Meer info hierover vindt u bij onze forumregels. Excuses voor deze gang van zaken.
Frenk Elings
Frenk Elings
SuperAdmin
SuperAdmin

Aantal berichten : 356
Registratiedatum : 01-12-08
Leeftijd : 61
Woonplaats : Hillegom

https://lowrance.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Nmea Simrad CR44 Empty Re: Nmea Simrad CR44

Bericht van cor de vet di 6 jan - 5:09

jammer dat u de vraag niet beantwoord.zat stiekem mee te kijken,ik heb eeb lowrance lcx 25 en daar wou ik ook de marifoon op aan sluiten,ik heb in het boekje al gekeken maar snap dat schema niet.

cor de vet

Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 02-01-09
Leeftijd : 71
Woonplaats : emmeloord

Terug naar boven Ga naar beneden

Nmea Simrad CR44 Empty Re: Nmea Simrad CR44

Bericht van Frenk Elings di 6 jan - 5:47

Zoals al eerder is gezegd zult u helaas ook met die vraag terug naar de dealer moeten.


Deze gaat op slot !
Frenk Elings
Frenk Elings
SuperAdmin
SuperAdmin

Aantal berichten : 356
Registratiedatum : 01-12-08
Leeftijd : 61
Woonplaats : Hillegom

https://lowrance.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Nmea Simrad CR44 Empty Re: Nmea Simrad CR44

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum