De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Navionics multi card reader - SImrad C-Map

3 plaatsers

Ga naar beneden

Navionics multi card reader - SImrad C-Map  Empty Navionics multi card reader - SImrad C-Map

Bericht van roald vos di 15 feb - 8:52

Beste,

Wij willen C-Map geheugen informatie (volgens mij Jeppesen voor Simrad apparatuur) inlezen via een Navionics multicard reader (het is bedoeld om Waypoint informatie vanaf een C-map kaartje over te zetten naar een Navionics omgeving)
ik heb de volgende vragen:

- Is het mogelijk de C-Map geheugen drager in te lezen met een Navioics multi card reader?
- Zonee, is er een andere mogelijkheid om deze informatie over te nemen op een Navionics geheugen drager

groet
Roald

roald vos
Qualified HelpDesk Member Silver
Qualified HelpDesk Member Silver

Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 07-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Navionics multi card reader - SImrad C-Map  Empty Re: Navionics multi card reader - SImrad C-Map

Bericht van sieb hillenga di 15 feb - 10:21

roald vos schreef:Beste,

Wij willen C-Map geheugen informatie (volgens mij Jeppesen voor Simrad apparatuur) inlezen via een Navionics multicard reader (het is bedoeld om Waypoint informatie vanaf een C-map kaartje over te zetten naar een Navionics omgeving)
ik heb de volgende vragen:

- Is het mogelijk de C-Map geheugen drager in te lezen met een Navioics multi card reader?
- Zonee, is er een andere mogelijkheid om deze informatie over te nemen op een Navionics geheugen drager

groet
Roald

hallo,

volgens mij moet je een c-map kaartlezer hebben, met software voor op de pc.

deze denk ik,

http://jeppesen.com/main/corporate/marine/lightmarine/pc-planner/


sieb
sieb hillenga
sieb hillenga
Qualified HelpDesk Member Gold
Qualified HelpDesk Member Gold

Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 07-02-10
Leeftijd : 61
Woonplaats : westerlee groningen

http://eemsvisser.mijnalbums.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

Navionics multi card reader - SImrad C-Map  Empty Re: Navionics multi card reader - SImrad C-Map

Bericht van Ruud ma 6 jun - 5:45

Volgens mij is dit absoluut niet mogelijk.

De planner van C-Map is net zoiets als de Navplanner van Navionics en is puur bedoeld om thuis routes, waypoints, etc. etc. voor te bereiden maar NIET om kaartgegevens van C-Map naar Navionics te brengen.

( vroeger waren C-Map en Navionics twee compagnons maar kregen vette ruzie en gaan al jaren ieder hun eigen, concurrerende, weg. )

Bespaar je de kosten !

Ruud

Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 06-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Navionics multi card reader - SImrad C-Map  Empty Re: Navionics multi card reader - SImrad C-Map

Bericht van Ruud ma 6 jun - 5:46

Misschien een beetje laat met de reactie maar ik ben ook maar net lid

Ruud

Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 06-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Navionics multi card reader - SImrad C-Map  Empty Re: Navionics multi card reader - SImrad C-Map

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum