Navionics sd-kaart laat het afweten
3 plaatsers
:: Stel hier je vraag :: GPS
Pagina 1 van 1
Navionics sd-kaart laat het afweten
Na de perikelen met mijn Globalmap laat nu ook mijn sd-kaart NauticPath 108-195 het afweten.
Enkel dit hier is er nog op te zien : http://webapp.navionics.com/?lang=en#@6&key=}}xvHuorO
Hoe kan dat nu?
En neen, ik heb niet via de PC of wat dan ook gepoogd om hem te kopiëren.
Ik begin er moedeloos van te worden...
Iemand?
Enkel dit hier is er nog op te zien : http://webapp.navionics.com/?lang=en#@6&key=}}xvHuorO
Hoe kan dat nu?
En neen, ik heb niet via de PC of wat dan ook gepoogd om hem te kopiëren.
Ik begin er moedeloos van te worden...
Iemand?
Werner2410- Aantal berichten : 41
Registratiedatum : 01-06-15
Re: Navionics sd-kaart laat het afweten
Hallo Werner,
Zou het kunnen dat ik een betalende webapp (je link) nu gratis kan gebruiken; wat niet echt de bedoeling is of sla ik hier de bal mis?
Mvg, Joeri
ps. ik heb hier op 2 jaar tijd ook al 2 Navionics kaartjes (XL 9 en XG45) die plots ophielden met werken...(elke keer +/- 200 Euro)
Daarom dat ik zo blij ben met de open source zeekaarten die je voor de HDS GEN2 en GEN3 kunt gebruiken. Het enige nadeel is dat de CPU van je unit zwaar belast wordt waardoor deze regelmatig vastloopt en terug moet opstarten...
Zou het kunnen dat ik een betalende webapp (je link) nu gratis kan gebruiken; wat niet echt de bedoeling is of sla ik hier de bal mis?
Mvg, Joeri
ps. ik heb hier op 2 jaar tijd ook al 2 Navionics kaartjes (XL 9 en XG45) die plots ophielden met werken...(elke keer +/- 200 Euro)
Daarom dat ik zo blij ben met de open source zeekaarten die je voor de HDS GEN2 en GEN3 kunt gebruiken. Het enige nadeel is dat de CPU van je unit zwaar belast wordt waardoor deze regelmatig vastloopt en terug moet opstarten...
joeri wilmssen- Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 29-05-14
Hallo Werner,
De webapp blijkt inderdaad gratis te zijn. Sorry voor bovenstaande nonsens.
Mvg, Joeri
De webapp blijkt inderdaad gratis te zijn. Sorry voor bovenstaande nonsens.
Mvg, Joeri
joeri wilmssen- Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 29-05-14
joeri wilmssen schreef:Hallo Werner,
Mvg, Joeri
Er zit gewoon garantie op Navionics kaarten, als jij een bon kan overleggen dan kan je er altijd mee terug naar een dealer
Soortgelijke onderwerpen
» achtergrond zonder navionics kaart
» Navionics SD kaart
» update navionics kaart
» Lege navionics kaart
» het opstarten van een lowrance elite 7 m kaartplotter met een navionics kaart.
» Navionics SD kaart
» update navionics kaart
» Lege navionics kaart
» het opstarten van een lowrance elite 7 m kaartplotter met een navionics kaart.
:: Stel hier je vraag :: GPS
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: