De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bovenliggende data X125 verplaatsen.

3 plaatsers

Ga naar beneden

Bovenliggende data X125 verplaatsen. Empty Bovenliggende data X125 verplaatsen.

Bericht van HvE vr 13 feb - 23:41

Ik heb een X125 software versie 2.1.0 maar hierbij is het niet mogelijk om de bovenliggende data velden zoals o.a Diepte, Temp te verplaatsen naar een andere locatie op het scherm.
Als ik namelijk de gevoeligheids procenten regelaar voor hand vast in beeld heb staan, dan is de temperatuur niet meer af te lezen en gedeeltelijk afgedekt.
Ik heb ook een demo programma op de pc van de X125 waar dit verplaatsen van de bovenliggende data velden wel mogelijk is.
Is dit bij een latere firmware versie aangepast ?

Groet Hennie

HvE

Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 04-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Bovenliggende data X125 verplaatsen. Empty Re: Bovenliggende data X125 verplaatsen.

Bericht van Hans van Dinter za 14 feb - 6:27

Hallo Hennie,

Je zou eens kunnen proberen om je bovenliggende data in een andere volgorde je scherm te plaatsen. Eerst even alle bovenliggende data weghalen en daarna kunt je bij bovenliggende data eerst eens bv. eerst temperatuur selecterende en dan de diepte in plaats van eerst de diepte en dan de temperatuur.
Hans van Dinter
Hans van Dinter
Qualified HelpDesk Member Gold
Qualified HelpDesk Member Gold

Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 05-12-08
Leeftijd : 61
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Bovenliggende data X125 verplaatsen. Empty Re: Bovenliggende data X125 verplaatsen.

Bericht van HvE za 14 feb - 9:29

Hallo Hans,

Zou ik kunnen doen, maar dan is de diepte weer niet te zien en die is zeker zo belangrijk.
Mooiste zou natuurlijk zijn dat deze velden zijn te verplaatsen zoals het in de pc demo ook
mogelijk is.
Mijn X125 is nu een maand oud maar zou natuurlijk kunnen zijn dat het in een nieuwere
firmware versie wel mogelijk is.
Wat is eigenlijk de laatste firmware versie van de X125 en waar is deze te vinden ?

Groet Hennie

HvE

Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 04-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Bovenliggende data X125 verplaatsen. Empty Re: Bovenliggende data X125 verplaatsen.

Bericht van Danny Geysen za 14 feb - 21:13

Hennie,

Welke versie heb jij?
De laatste versie is 1.7.0 maar die is niet meer online beschikbaar.

Indien nodig, kunnen we die wel bezorgen.

Danny Geysen
Danny Geysen
Danny Geysen
Lowrancedokter
Lowrancedokter

Aantal berichten : 1288
Registratiedatum : 01-12-08
Woonplaats : Wommelgem (B)

Terug naar boven Ga naar beneden

Bovenliggende data X125 verplaatsen. Empty Re: Bovenliggende data X125 verplaatsen.

Bericht van HvE zo 15 feb - 3:10

Hoi Danny,

Nou in mijn toestel zit al software versie 2.1.0
Ik neem aan dat ze er bij een nieuwere versie geen mogelijkheden uit gaan halen. Wink
Of ze moeten bij Lowrance aftellen in nummering bij een software update. Rolling Eyes
De X125 demo versie http://www.lowrance.com/Downloads/Product-Emulators/ die ik op de pc draai is versie 1.6.0 maar weet niet of deze nummering overeenkomt met de software/firmware in de echte toestellen.
Heb even de demo van de X510C geladen en ook hierbij zijn de data velden gewoon te verplaatsen over het scherm.

Groet Hennie

HvE

Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 04-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Bovenliggende data X125 verplaatsen. Empty Re: Bovenliggende data X125 verplaatsen.

Bericht van Danny Geysen zo 15 feb - 9:30

Klopt Hennie, 1.7.0 is inderdaad nog een oude versie.
Embarassed
Ik kijk wel eens op welke manier dit op te lossen is.
Danny Geysen
Danny Geysen
Lowrancedokter
Lowrancedokter

Aantal berichten : 1288
Registratiedatum : 01-12-08
Woonplaats : Wommelgem (B)

Terug naar boven Ga naar beneden

Bovenliggende data X125 verplaatsen. Empty Re: Bovenliggende data X125 verplaatsen.

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum