De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

data inbeeld op je navigatie HDS7 gen2

3 plaatsers

Ga naar beneden

data inbeeld op je navigatie HDS7 gen2 Empty data inbeeld op je navigatie HDS7 gen2

Bericht van Workel di 29 mei - 20:00

Het volgende ik wil graag boven in het beeld mijn data kunnen zien, dus als ik de navigatie aan heb staan en ik vaar richting een opgegeven waypoint wil ik boven in het beeld de aankomst tijd zien, tijd hoe laat het is e.d.

Heb de gebruiksaanwijzing gelezen, wellicht niet goed genoeg, maar kan deze optie niet vinden. Had ik op mijn oude boot met Northstar navigatie wel vandaar de vraag.

Zie reactie graag tegemoet. Very Happy
Workel
Workel

Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 25-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

data inbeeld op je navigatie HDS7 gen2 Empty Re: data inbeeld op je navigatie HDS7 gen2

Bericht van Ben Pronk wo 30 mei - 4:40

Dit was ook het probleem bij het testen van de HDS 5 door de Waterkampioen en waardoor de HDS als 2e was geeindigd! Pas na tussenkomst van Holland Nautic en het aanleveren van de juiste instructie is de HDS 5 toch als beste getest!!! En terecht!

Ik zal de gebruiksaanwijzing even doornemen en je late weten hoe je dit op het scherm krijgt! Ik had er ook problemen mee.

Ben Pronk

Ben Pronk
Bronze member
Bronze member

Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 14-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

data inbeeld op je navigatie HDS7 gen2 Empty Re: data inbeeld op je navigatie HDS7 gen2

Bericht van Danny Geysen wo 30 mei - 5:56

Jongens,

Het staat wel degelijk vermeld in de Engelstalige handleiding, zij het eerder beknopt (pagina 12: Data overlay en Edit data overlay.)

Druk 2x MENU
Kies Pages
Data overlay (selecteren)
Edit data overlay : kan je kiezen welke data (snelheid, koers, temperatuur, ....) je wil zien, op welke plaats en hoe groot.

Succes,
Danny Geysen
Danny Geysen
Lowrancedokter
Lowrancedokter

Aantal berichten : 1288
Registratiedatum : 01-12-08
Woonplaats : Wommelgem (B)

Terug naar boven Ga naar beneden

data inbeeld op je navigatie HDS7 gen2 Empty Re: data inbeeld op je navigatie HDS7 gen2

Bericht van Workel wo 27 maa - 22:05

Veel te late reactie maar het is gelukt.

Dank voor de reacties
Workel
Workel

Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 25-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

data inbeeld op je navigatie HDS7 gen2 Empty Re: data inbeeld op je navigatie HDS7 gen2

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum