Hds 9 touch geen diepte
3 plaatsers
:: Stel hier je vraag :: Sonar
Pagina 1 van 1
Hds 9 touch geen diepte
Hi all
Vraagje heb een mooie hds 9 touch gekocht incc structure transducer echter ik krijg wel de diepte op het scherm maar niet aangegeven linksbovenin
Iemand een idee?
Vraagje heb een mooie hds 9 touch gekocht incc structure transducer echter ik krijg wel de diepte op het scherm maar niet aangegeven linksbovenin
Iemand een idee?
woutervanolm- Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 20-08-13
Re: Hds 9 touch geen diepte
Hallo Wouter.
Ga naar de page Echolood, ga naar menu- ga naar data overlay wijzigen, druk op Enter
Je ziet je diepte aanduiding blauw omkaderd, druk op enter zodat er pijltjes op het blauw omkaderd komen te staan.
Je kan daarna de diepte aanduiding verslepen naar de plaats waar je het wilt hebben; druk daarna op opslaan .
Succes
Arie
Ga naar de page Echolood, ga naar menu- ga naar data overlay wijzigen, druk op Enter
Je ziet je diepte aanduiding blauw omkaderd, druk op enter zodat er pijltjes op het blauw omkaderd komen te staan.
Je kan daarna de diepte aanduiding verslepen naar de plaats waar je het wilt hebben; druk daarna op opslaan .
Succes
Arie
Arie de Lange- Gold Member
- Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 09-06-10
hi arie
gisteren geprobeerd, de diepteaanduiding verslepen lukt me nu echter..
nog steeds op --- streepjes, begrijp nu dat ik niet goed ben voorgelicht en dat ik dus 2 transducers nodig heb om alles goed af te kunnen lezen.
dus de lss2 transducer en een normale.
heb jij dit ook?
gisteren geprobeerd, de diepteaanduiding verslepen lukt me nu echter..
nog steeds op --- streepjes, begrijp nu dat ik niet goed ben voorgelicht en dat ik dus 2 transducers nodig heb om alles goed af te kunnen lezen.
dus de lss2 transducer en een normale.
heb jij dit ook?
woutervanolm- Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 20-08-13
Wouter, enkel een LSS2 transducer is voldoende; je hebt geen 2e transducer nodig voor de diepte. We zorgen voor een overzicht van de correcte instellingen.
Danny Geysen- Lowrancedokter
- Aantal berichten : 1288
Registratiedatum : 01-12-08
Soortgelijke onderwerpen
» diepte kwijt
» diepte meter
» diepte onjuist hds5x
» probleem met diepte meter
» diepte en bodem hardheid
» diepte meter
» diepte onjuist hds5x
» probleem met diepte meter