navionics platinum
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
navionics platinum
update 's gekocht via navionics voor mijn kaartje platinum + XL 5P 391XL strait of dover--- kaartje is van 2012---
kaart update geen probleem ,, maar download maar een gedeelte van sonar charts en gedeelte van community edits gaat daarna naar failed iemand een oplossing voor dit probleem
dank bij voorbaat
kaart update geen probleem ,, maar download maar een gedeelte van sonar charts en gedeelte van community edits gaat daarna naar failed iemand een oplossing voor dit probleem
dank bij voorbaat
opdebeeck danny- Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 25-05-11
Re: navionics platinum
Danny,
De Navionics servers zijn in dit opzicht niet de meest stabiele. Er worden regelmatig problemen gemeld met het downloaden van de updates.
Hoe dikwijls heb je het al geprobeerd? Ik heb ook al ondervonden dat ik 's morgens minder problemen ondervind dan later op de dag of 's avonds. (te maken met het aantal gebruikers dat geconnecteerd is ?) Misschien eerst eens een ander tijdstip proberen. Als het uiteindelijk toch niet zou lukken mag je hier een seintje geven.
De Navionics servers zijn in dit opzicht niet de meest stabiele. Er worden regelmatig problemen gemeld met het downloaden van de updates.
Hoe dikwijls heb je het al geprobeerd? Ik heb ook al ondervonden dat ik 's morgens minder problemen ondervind dan later op de dag of 's avonds. (te maken met het aantal gebruikers dat geconnecteerd is ?) Misschien eerst eens een ander tijdstip proberen. Als het uiteindelijk toch niet zou lukken mag je hier een seintje geven.
Danny Geysen- Lowrancedokter
- Aantal berichten : 1288
Registratiedatum : 01-12-08
Danny ,
heb het 4x achter elkaar geprobeerd met telkens hetzelfde resultaat kaart
wordt ge updatet en dan de sonar charts en community edits voor een 60% daarna melding failed voor beide items kaart is van 2012 is 4gb zou nochtans voldoende moeten zijn .
ga eens totaal ander tijdstip proberen
dank U voor de info
Danny
heb het 4x achter elkaar geprobeerd met telkens hetzelfde resultaat kaart
wordt ge updatet en dan de sonar charts en community edits voor een 60% daarna melding failed voor beide items kaart is van 2012 is 4gb zou nochtans voldoende moeten zijn .
ga eens totaal ander tijdstip proberen
dank U voor de info
Danny
Gewoon doorzetten, heeft mij ook 3 dagen gekost deze week.
Verschillende browsers en pc's geprobeerd, maar geen soelaas.
Uiteindelijk deed ie het gistermorgen om 6 uur
Verschillende browsers en pc's geprobeerd, maar geen soelaas.
Uiteindelijk deed ie het gistermorgen om 6 uur
hjkeizer- Gold Member
- Aantal berichten : 539
Registratiedatum : 31-01-10
Dat is inderdaad misschien ook nog een tip:
Google Chrome heeft mij al een paar keer verder geholpen. Microsoft Explorer geeft de meeste problemen bij het downloaden van de Navionics updates.
Google Chrome heeft mij al een paar keer verder geholpen. Microsoft Explorer geeft de meeste problemen bij het downloaden van de Navionics updates.
navionics platinum
na een 12 tal pogingen verandering van browser en op verschillende tijdstippen nog steeds geen sonar cha rts en community edits , steeds hetzelfde failed heeft iemand nog een andere oplossing?
dank bij voorbaat
dank bij voorbaat
o.k. Danny, bedankt voor het seintje.
Dan schakelen we nu over naar plan B; nog even geduld a.u.b.
Dan schakelen we nu over naar plan B; nog even geduld a.u.b.
Toch maar es weer met Frank bellen
hjkeizer- Gold Member
- Aantal berichten : 539
Registratiedatum : 31-01-10
Danny,
Blijkbaar moeten zulke meldingen individueel bekeken worden.
Jet kunt contact opnemen met Navionics via volgende website en je probleem daar aankaarten : http://www.navionics.com/en/customers
Daarmee wordt er een case nummer aangemaakt en opgevolgd door de technische support van Navionics.
PS: enkele dagen geleden is er een nieuwe Chartinstaller vrijgegeven; heb je die al gedownload en geprobeerd?
Blijkbaar moeten zulke meldingen individueel bekeken worden.
Jet kunt contact opnemen met Navionics via volgende website en je probleem daar aankaarten : http://www.navionics.com/en/customers
Daarmee wordt er een case nummer aangemaakt en opgevolgd door de technische support van Navionics.
PS: enkele dagen geleden is er een nieuwe Chartinstaller vrijgegeven; heb je die al gedownload en geprobeerd?
Danny
de nieuwe chart installer had ik reeds gedownload ,zelfde resultaat, op mijn andere pc ook de chartinstaller geplaatst draait nog xp pro deze gaf aan kaart vol zou dit kunnen is nog thans 4gb
ga kontakt opnemen met navionics ,,hou je op de hoogte
hartelijk dank
Danny
de nieuwe chart installer had ik reeds gedownload ,zelfde resultaat, op mijn andere pc ook de chartinstaller geplaatst draait nog xp pro deze gaf aan kaart vol zou dit kunnen is nog thans 4gb
ga kontakt opnemen met navionics ,,hou je op de hoogte
hartelijk dank
Danny
kaartje vorige week bij Jos Boone perfecte service binnen gebracht ,, hadden zelfde probleem met het downloaden de maandag nog terug geweest kaartje is omgeruild voor voor een 28p+XL3 kaart 16GB,, sonar charts, en community edits zijn al geupdate nu via mijn 2pc draait nog windows XP via google en chart installer en dat werkte wel
volgend weekend eens testen in de plotter
dank aan iedereen
volgend weekend eens testen in de plotter
dank aan iedereen
Soortgelijke onderwerpen
» Ervaringen met Navionics Platinum Plus?
» navionics
» Update Navionics
» Lege navionics kaart
» Update Navionics
» navionics
» Update Navionics
» Lege navionics kaart
» Update Navionics
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: