Instellingen Elite 4x Dsi
2 plaatsers
:: Stel hier je vraag :: Sonar
Pagina 1 van 1
Instellingen Elite 4x Dsi
Hallo,
Ik ben al enige tijd aan het klooien met mijn ''Elite 4x dsi'', maar ik krijg hem maar niet ingesteld zoals ik graag wil (zo gedetailleerd mogelijk)
Ik krijg hem enkel in Dsi achtige stand door sepia te activeren, maar hij is dan niet bepaald gedetailleerd bij mij, Zet ik hem in een andere stand dan krijg ik enkel de weergave zoals de ''Elite 4 zonder Dsi''. Wie kan mij hier misschien mee op weg helpen ?
Grtz
Ik ben al enige tijd aan het klooien met mijn ''Elite 4x dsi'', maar ik krijg hem maar niet ingesteld zoals ik graag wil (zo gedetailleerd mogelijk)
Ik krijg hem enkel in Dsi achtige stand door sepia te activeren, maar hij is dan niet bepaald gedetailleerd bij mij, Zet ik hem in een andere stand dan krijg ik enkel de weergave zoals de ''Elite 4 zonder Dsi''. Wie kan mij hier misschien mee op weg helpen ?
Grtz
kale82- Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 04-03-14
Re: Instellingen Elite 4x Dsi
Zelfs de pro's weten het niet?
kale82- Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 04-03-14
Re: Instellingen Elite 4x Dsi
De Elite 4 DSI heeft voor mijn gevoel net iets te weinig verticale pixels om een gedetailleerd beeld te kunnen geven. Bovendien zal hij het beste beeld geven in helder water. Wanneer het water veel drijvende deeltje bevat (troebel water) dan wordt het beeld snel vrij korrelig.
Ik zou zeker met de zoomfunctie werken om het meest gedetailleerde beeld te verkrijgen. Op die manier krijg je meer pixels ter beschikking om een object af te beelden.
Ik zou zeker met de zoomfunctie werken om het meest gedetailleerde beeld te verkrijgen. Op die manier krijg je meer pixels ter beschikking om een object af te beelden.
Danny Geysen- Lowrancedokter
- Aantal berichten : 1288
Registratiedatum : 01-12-08
Soortgelijke onderwerpen
» Instellingen Elite 4x hdi
» verschil tussen elite 5x hdi en elite 5 hdi
» Tip i.v.m. instellingen
» Instellingen Mark-5x DSI
» Instellingen X510c
» verschil tussen elite 5x hdi en elite 5 hdi
» Tip i.v.m. instellingen
» Instellingen Mark-5x DSI