De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Instellingen Elite 4x Dsi

2 plaatsers

Ga naar beneden

Instellingen Elite 4x Dsi Empty Instellingen Elite 4x Dsi

Bericht van kale82 di 4 maa - 13:06

Hallo,

Ik ben al enige tijd aan het klooien met mijn ''Elite 4x dsi'', maar ik krijg hem maar niet ingesteld zoals ik graag wil (zo gedetailleerd mogelijk)
Ik krijg hem enkel in Dsi achtige stand door sepia te activeren, maar hij is dan niet bepaald gedetailleerd bij mij, Zet ik hem in een andere stand dan krijg ik enkel de weergave zoals de ''Elite 4 zonder Dsi''. Wie kan mij hier misschien mee op weg helpen ?

Grtz

kale82

Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 04-03-14

Terug naar boven Ga naar beneden

Instellingen Elite 4x Dsi Empty Re: Instellingen Elite 4x Dsi

Bericht van kale82 do 6 maa - 20:58

Zelfs de pro's weten het niet?

kale82

Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 04-03-14

Terug naar boven Ga naar beneden

Instellingen Elite 4x Dsi Empty Re: Instellingen Elite 4x Dsi

Bericht van Danny Geysen vr 7 maa - 10:31

De Elite 4 DSI heeft voor mijn gevoel net iets te weinig verticale pixels om een gedetailleerd beeld te kunnen geven. Bovendien zal hij het beste beeld geven in helder water. Wanneer het water veel drijvende deeltje bevat (troebel water) dan wordt het beeld snel vrij korrelig.

Ik zou zeker met de zoomfunctie werken om het meest gedetailleerde beeld te verkrijgen. Op die manier krijg je meer pixels ter beschikking om een object af te beelden.
Danny Geysen
Danny Geysen
Lowrancedokter
Lowrancedokter

Aantal berichten : 1288
Registratiedatum : 01-12-08
Woonplaats : Wommelgem (B)

Terug naar boven Ga naar beneden

Instellingen Elite 4x Dsi Empty Re: Instellingen Elite 4x Dsi

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum