realtime waterkaarten maken?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
realtime waterkaarten maken?
Zou het mogelijk zijn dmv wifi, een laptop of tablet en een HDS9 realtime waterkaarten te maken zoals in de volgende filmpje:
youtube.com/watch?v=JDTrRJsnwdk
Groeten Richard
youtube.com/watch?v=JDTrRJsnwdk
Groeten Richard
Richard1- Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 21-12-13
Re: realtime waterkaarten maken?
Richard,
Voor zover ik weet werkt het nog niet met Wifi, maar via een industrieel bluetooth systeem heb ik het al werkend gekregen tot 200 m. Het is al een tijdje geleden dat ik daar mee aan de slag geweest ben, misschien is er ondertussen al verdere evolutie.
Voor zover ik weet werkt het nog niet met Wifi, maar via een industrieel bluetooth systeem heb ik het al werkend gekregen tot 200 m. Het is al een tijdje geleden dat ik daar mee aan de slag geweest ben, misschien is er ondertussen al verdere evolutie.
Danny Geysen- Lowrancedokter
- Aantal berichten : 1288
Registratiedatum : 01-12-08
Beste Richard,
Deze oplossing heb ik werkend! Bereik meer dan 500 meter. Bij ideale omstandigheden heeft het al op 1500 meter gewerkt.
Met vriendelijke groet,
Guido Steijaert
Deze oplossing heb ik werkend! Bereik meer dan 500 meter. Bij ideale omstandigheden heeft het al op 1500 meter gewerkt.
Met vriendelijke groet,
Guido Steijaert
Beste Guido,
Kun je mij vertellen hoe je dit voor elkaar hebt gekregen en wat je ervoor hebt gebruikt, dan kan ik misschien nog extra benodigde apparatuur in laten bouwen.
Op dit moment laat ik een HDS9 touch en een HDS5 in mijn boot bouwen, ik weet alleen niet wat ik nog meer nodig heb om bedraad/wifi in de boot en op afstand bijvoorbeeld met een voerboot realtime kaarten te kunnen maken ism een laptop en Reefmaster.
Mvg Richard
Kun je mij vertellen hoe je dit voor elkaar hebt gekregen en wat je ervoor hebt gebruikt, dan kan ik misschien nog extra benodigde apparatuur in laten bouwen.
Op dit moment laat ik een HDS9 touch en een HDS5 in mijn boot bouwen, ik weet alleen niet wat ik nog meer nodig heb om bedraad/wifi in de boot en op afstand bijvoorbeeld met een voerboot realtime kaarten te kunnen maken ism een laptop en Reefmaster.
Mvg Richard
Wij zijn nu een kit aan het ontwikkelen die in de loop van januari op de markt komt.
Houd me maar op de hoogte, ik heb zeker interesse.
Guido,
Heb ik de go free wifi kast nodig voor jullie kit die eraan komt, als dat zo is laat ik die meteen inbouwen?
Groeten Richard
Heb ik de go free wifi kast nodig voor jullie kit die eraan komt, als dat zo is laat ik die meteen inbouwen?
Groeten Richard
Soortgelijke onderwerpen
» details op waterkaarten meren in noord holland
» Kaart maken
» Oeverlijn maken ik Google Earth?
» Elite 7 HDI en het maken van kaarten, hulp gezocht!
» oude troep weg tijd voor wat nieuws/zeer geinteresseerd in waterkaartjes maken
» Kaart maken
» Oeverlijn maken ik Google Earth?
» Elite 7 HDI en het maken van kaarten, hulp gezocht!
» oude troep weg tijd voor wat nieuws/zeer geinteresseerd in waterkaartjes maken
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: