oude troep weg tijd voor wat nieuws/zeer geinteresseerd in waterkaartjes maken
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
oude troep weg tijd voor wat nieuws/zeer geinteresseerd in waterkaartjes maken
hoi ...sinds kort ook in bezit van geldige versie van reefmaster....nu heb ik zelf nog een oude globalmap. echter die voldoet nu niet meer aan de eisen om mooie waterkaarten te maken .deze werkt nog op oude mmc kaartjes en inzoomen is een ramp.dus ik vraag me eigenlijk af..welke lowrance toestellen daar het meest geschikt voor zijn...zit dan wel te denken aan een combo....ik zou het geheel graag goed werkend en simple hebben..daar veel mensen verwezen na dit forum ook mbt tot meer info over waterkaartjes.
timhulshof- Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 03-02-14
Re: oude troep weg tijd voor wat nieuws/zeer geinteresseerd in waterkaartjes maken
Tim,
Afhankelijk van het budget zou ik kiezen voor een Elite 4 HDI, Elite 5 HDI of Elite 7 HDI.
Wil je later ook gebruik maken van sidescan e.d. komt je uit bij een toestel uit HDS Gen2 reeks of de HDS Gen 2 Touch toestellen. Maar dat maakt het geheel natuurlijk wel duurder ...
Afhankelijk van het budget zou ik kiezen voor een Elite 4 HDI, Elite 5 HDI of Elite 7 HDI.
Wil je later ook gebruik maken van sidescan e.d. komt je uit bij een toestel uit HDS Gen2 reeks of de HDS Gen 2 Touch toestellen. Maar dat maakt het geheel natuurlijk wel duurder ...
Danny Geysen- Lowrancedokter
- Aantal berichten : 1288
Registratiedatum : 01-12-08
Re: oude troep weg tijd voor wat nieuws/zeer geinteresseerd in waterkaartjes maken
hey danny
ja ik ben vandaag beetje info aan verzamelen geweest ..mijn voorkeur zou denk dan toch uitgaan na een hds gen 2 touch 7...wat mij opvalt is dat de prijzen dalen van deze serie..zouden ze nog verder zakken?
ja ik ben vandaag beetje info aan verzamelen geweest ..mijn voorkeur zou denk dan toch uitgaan na een hds gen 2 touch 7...wat mij opvalt is dat de prijzen dalen van deze serie..zouden ze nog verder zakken?
timhulshof- Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 03-02-14
Soortgelijke onderwerpen
» zeer hoge gps snelheid
» Oude Sonar onderdelen
» Juiste tijd instellen IN HDS-10
» Het begint met basiskaarten maken ...
» Kaart maken
» Oude Sonar onderdelen
» Juiste tijd instellen IN HDS-10
» Het begint met basiskaarten maken ...
» Kaart maken