De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

oude troep weg tijd voor wat nieuws/zeer geinteresseerd in waterkaartjes maken

2 plaatsers

Ga naar beneden

oude troep weg tijd voor wat nieuws/zeer geinteresseerd in waterkaartjes maken  Empty oude troep weg tijd voor wat nieuws/zeer geinteresseerd in waterkaartjes maken

Bericht van timhulshof ma 3 feb - 9:52

hoi ...sinds kort ook in bezit van geldige versie van reefmaster....nu heb ik zelf nog een oude globalmap. echter die voldoet nu niet meer aan de eisen om mooie waterkaarten te maken .deze werkt nog op oude mmc kaartjes en inzoomen is een ramp.dus ik vraag me eigenlijk af..welke lowrance toestellen daar het meest geschikt voor zijn...zit dan wel te denken aan een combo....ik zou het geheel graag goed werkend en simple hebben..daar veel mensen verwezen na dit forum ook mbt tot meer info over waterkaartjes.

timhulshof

Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 03-02-14

Terug naar boven Ga naar beneden

oude troep weg tijd voor wat nieuws/zeer geinteresseerd in waterkaartjes maken  Empty Re: oude troep weg tijd voor wat nieuws/zeer geinteresseerd in waterkaartjes maken

Bericht van Danny Geysen di 4 feb - 9:16

Tim,

Afhankelijk van het budget zou ik kiezen voor een Elite 4 HDI, Elite 5 HDI of Elite 7 HDI.
Wil je later ook gebruik maken van sidescan e.d. komt je uit bij een toestel uit HDS Gen2 reeks of de HDS Gen 2 Touch toestellen. Maar dat maakt het geheel natuurlijk wel duurder ...
Danny Geysen
Danny Geysen
Lowrancedokter
Lowrancedokter

Aantal berichten : 1288
Registratiedatum : 01-12-08
Woonplaats : Wommelgem (B)

Terug naar boven Ga naar beneden

oude troep weg tijd voor wat nieuws/zeer geinteresseerd in waterkaartjes maken  Empty Re: oude troep weg tijd voor wat nieuws/zeer geinteresseerd in waterkaartjes maken

Bericht van timhulshof di 4 feb - 9:47

hey danny

ja ik ben vandaag beetje info aan verzamelen geweest ..mijn voorkeur zou denk dan toch uitgaan na een hds gen 2 touch 7...wat mij opvalt is dat de prijzen dalen van deze serie..zouden ze nog verder zakken?

timhulshof

Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 03-02-14

Terug naar boven Ga naar beneden

oude troep weg tijd voor wat nieuws/zeer geinteresseerd in waterkaartjes maken  Empty Re: oude troep weg tijd voor wat nieuws/zeer geinteresseerd in waterkaartjes maken

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum