water in HDS 5
3 plaatsers
:: Stel hier je vraag :: Algemeen
Pagina 1 van 1
water in HDS 5
Beste mensen,
Vorige week tijdens veel regen val toch wezen vissen, nu stopte mijn hds 5x er halve wegen de dag mee. Dacht eerst dat er iets met de stroom voorziening was gebeurd. Maar na vandaag de lowrance eens te hebben opgeschroeft zat deze vol met water. Nu heb ik de unit maar te drogen gezet. Maar weet niet of dit nog zin zal hebben. Heeft iemand misschien nog een andere tip of oplossing om dit in de toekomst niet meer te laten gebeuren.
Gr Ruud
Vorige week tijdens veel regen val toch wezen vissen, nu stopte mijn hds 5x er halve wegen de dag mee. Dacht eerst dat er iets met de stroom voorziening was gebeurd. Maar na vandaag de lowrance eens te hebben opgeschroeft zat deze vol met water. Nu heb ik de unit maar te drogen gezet. Maar weet niet of dit nog zin zal hebben. Heeft iemand misschien nog een andere tip of oplossing om dit in de toekomst niet meer te laten gebeuren.
Gr Ruud
tuborgruud- Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 20-02-13
Re: water in HDS 5
Ruud, betreft het hier een recent toestel (nog onder garantie ?)
Als er water ingezeten heeft is de kans erg klein dat het zonder fout verder zal functioneren in de toekomst.
Als er water ingezeten heeft is de kans erg klein dat het zonder fout verder zal functioneren in de toekomst.
Danny Geysen- Lowrancedokter
- Aantal berichten : 1288
Registratiedatum : 01-12-08
Re: water in HDS 5
Ruud,
Normaal zou er geen water in mogen komen. Ik heb al veel met regen en golven over de boot te maken gehad. Het fenomeen is nieuw.
Waar je voor op moet passen is bij vocht electrolyse. Als je twijfelt mag je bij ons binnenlopen en kijk ik er voor je naar.
Met vriendelijke groet,
Guido Steijaert
Normaal zou er geen water in mogen komen. Ik heb al veel met regen en golven over de boot te maken gehad. Het fenomeen is nieuw.
Waar je voor op moet passen is bij vocht electrolyse. Als je twijfelt mag je bij ons binnenlopen en kijk ik er voor je naar.
Met vriendelijke groet,
Guido Steijaert
Soortgelijke onderwerpen
» Meet the Pro's op de 'Hiswa te water'
» Structure Scan op ondiep water
» insight genesis water kaart.
» Positie transducer als achterkant dieper in het water ligt?
» Structure Scan op ondiep water
» insight genesis water kaart.
» Positie transducer als achterkant dieper in het water ligt?
:: Stel hier je vraag :: Algemeen
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: