De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lowrance Elite 4X , draaien op voet ??

2 plaatsers

Ga naar beneden

Lowrance Elite 4X  , draaien op voet ?? Empty Lowrance Elite 4X , draaien op voet ??

Bericht van Cornelis do 31 jan - 2:36

Onlangs in het bezit gekomen van de Elite 4X. In de beschrijving lees ik : "gemakkelijk met 1 hand te draaien" .....maar ik krijg er geen beweging in....doe ik iets fout/zie ik iets over het hoofd ?
Wil de dieptemeter op mijn bellyboat gaan gebruiken ,maar vindt de optie om te draaien dan wel erg handig.( anders zou ik m schuin op de scotty mount moeten monteren...)

grt. Cornelis van Leeuwen

Cornelis

Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 31-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Lowrance Elite 4X  , draaien op voet ?? Empty Re: Lowrance Elite 4X , draaien op voet ??

Bericht van Danny Geysen do 31 jan - 10:25

Cornelis,
Je moet er inderdaad soms best wat kracht voor gebruiken.

Als het moeilijk gaat, hou ik het toestel met de rechterhand vast en druk het scherm tegen mijn borst en draai dan met de linkerhand aan het voetje. Hierbij kan ik heel wat kracht zetten terwijl het toestel gefixeerd blijft tegen mijn borst.

Eens je het toestel gedraaid hebt, gaat het daarna vaak wel wat vlotter.

Succes,
Danny Geysen
Danny Geysen
Lowrancedokter
Lowrancedokter

Aantal berichten : 1288
Registratiedatum : 01-12-08
Woonplaats : Wommelgem (B)

Terug naar boven Ga naar beneden

Lowrance Elite 4X  , draaien op voet ?? Empty Re: Lowrance Elite 4X , draaien op voet ??

Bericht van Cornelis do 31 jan - 20:55

Bedankt Danny voor je snelle reactie ,

ik ga vanavond nog eens een poging wagen of ik er op jou manier beweging in kan krijgen.

grt. Cornelis

Cornelis

Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 31-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Lowrance Elite 4X  , draaien op voet ?? Empty Re: Lowrance Elite 4X , draaien op voet ??

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum