Onderwaterplaatje ve 1m+snoek die tijdens de dril omhoog de bodem weer opzoekt
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Onderwaterplaatje ve 1m+snoek die tijdens de dril omhoog de bodem weer opzoekt
Laatst aangepast door jaap op di 5 jun - 7:00; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : foto was niet meegenomen)
jaap- Gold Member
- Aantal berichten : 86
Registratiedatum : 13-06-11
Re: Onderwaterplaatje ve 1m+snoek die tijdens de dril omhoog de bodem weer opzoekt
Leuk man die vissen in de lens.
Hier wat zeevis
Hier wat zeevis
hjkeizer- Gold Member
- Aantal berichten : 539
Registratiedatum : 31-01-10
Re: Onderwaterplaatje ve 1m+snoek die tijdens de dril omhoog de bodem weer opzoekt
Ja ook een heel mooi shot, zeker.
jaap- Gold Member
- Aantal berichten : 86
Registratiedatum : 13-06-11
pfff ik heb hier al mooie dingen gezien ,Ik kan mij zo stillaan een beeld vormen van wat ik kan verwachten en hoe het er gaat uitzien ,kijk al uit om mijn toestel te gaan plaatsen en te gaan gebruiken
brixi- Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 10-03-13
Nu moet alleen het weer nog een beetje willen meewerken
Danny Geysen- Lowrancedokter
- Aantal berichten : 1288
Registratiedatum : 01-12-08
Zal binnenkort de transducer maar es vervangen.
Hier iemand ervaring met chirp?
Hier iemand ervaring met chirp?
hjkeizer- Gold Member
Wordt het dan een Airmar transducer Hendrik?
Ja die zit er nu ook in, een Lowrance LBS-1 met een Airmar P79.
Zit er over te denken om een Navico BSM-2 met Airmar M265LH in te bouwen.
Zit alleen nog te wachten op een respons van een wederverkoper of ze hier in Nederland de M265LH wel kunnen leveren.
Maar misschien wordt het ook wel heel iets anders :-) Kans op chirp is wel erg groot.
Zit er over te denken om een Navico BSM-2 met Airmar M265LH in te bouwen.
Zit alleen nog te wachten op een respons van een wederverkoper of ze hier in Nederland de M265LH wel kunnen leveren.
Maar misschien wordt het ook wel heel iets anders :-) Kans op chirp is wel erg groot.
hjkeizer- Gold Member
Dat is inderdaad wel het betere werk Hendrik.
Kan je misschien eens enkele 2-D sonarbeelden van de Airmar P79 op het forum publiceren? Dan zien we het verschil met een standaard transducer. Al is een P79 misschien wel overkill voor de meeste gebruikers.
Kan je misschien eens enkele 2-D sonarbeelden van de Airmar P79 op het forum publiceren? Dan zien we het verschil met een standaard transducer. Al is een P79 misschien wel overkill voor de meeste gebruikers.
Die hierboven is ook van de P79, maar ik heb van die plek geen plaatjes met een gewone transducer.
Hieronder nog 1 op wat dieper water. Op de Sidescan zie je de vissen ook duidelijk
Zal dit voorjaar wat plaatjes maken van Chirp en de P79. Wellicht wat hazepaadjes in beeld dan als de frequenties elkaar kruisen, maar dat is niet anders
Hieronder nog 1 op wat dieper water. Op de Sidescan zie je de vissen ook duidelijk
Zal dit voorjaar wat plaatjes maken van Chirp en de P79. Wellicht wat hazepaadjes in beeld dan als de frequenties elkaar kruisen, maar dat is niet anders
hjkeizer- Gold Member
Soortgelijke onderwerpen
» Verminderde respons tijdens het pinksterweekend
» elite5 HDI slaat op tilt tijdens sonarloggen
» diepte en bodem hardheid
» Harde bodem vinden mbv Sonar en StructureScan
» elite5 HDI slaat op tilt tijdens sonarloggen
» diepte en bodem hardheid
» Harde bodem vinden mbv Sonar en StructureScan
Pagina 1 van 1