De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

New HDS Gen2 announcement

2 plaatsers

Ga naar beneden

New HDS Gen2 announcement Empty New HDS Gen2 announcement

Bericht van Juan Gonzalez do 8 dec - 6:55

Zojuist door Lowrance op het www geplaatst: New HDS Gen2! cheers

http://www.lowrance.com/Products/Marine/HDS-Gen2/


StructureMap lijkt mij voor StructureScan-bezitters wel heel gaaf. New HDS Gen2 announcement 1710857839

Grt,

Juan

Juan Gonzalez
Juan Gonzalez
Gold Member
Gold Member

Aantal berichten : 232
Registratiedatum : 15-03-11
Woonplaats : Netherlands

Terug naar boven Ga naar beneden

New HDS Gen2 announcement Empty Re: New HDS Gen2 announcement

Bericht van Danny Geysen za 10 dec - 21:05

De StructureMap lijkt op het eerste zicht wel het meest spectaculaire, maar ik vermoed dat de verhoging van de processor capaciteit en verdubeling van het interne geheugen over enkele maanden minstens zo belangrijk zullen blijken. Een voorbode van nieuwe ontwikkelingen? Smile
Danny Geysen
Danny Geysen
Lowrancedokter
Lowrancedokter

Aantal berichten : 1288
Registratiedatum : 01-12-08
Woonplaats : Wommelgem (B)

Terug naar boven Ga naar beneden

New HDS Gen2 announcement Empty Re: New HDS Gen2 announcement

Bericht van Juan Gonzalez za 10 dec - 21:56

@Danny,

Mee eens.

Daarnaast lijkt het mij spannend voor alle HDS Gen1 bezitters hoe zich e.e.a. verhoudt t.o.v. Gen2 units.
Wellicht wil ik t.z.t. een Gen2 unit aanschaffen. Mijn huidige Gen1 units doe ik (voorlopig) niet weg. Ben benieuwd hoe zich bijvoorbeeld de software en/of Ethenet network van beide generaties zich gaan verhouden wanneer deze met elkaar moeten communiceren. Het is nu al duidelijk dat Stucturemap is voorbestemd aan Gen2 units en niet aan Gen1 units. En dat is wel jammer maar begrijpelijk. Ik kan mij namelijk wel voorstellen dat je voor Structuremap een zwaardere processor nodig hebt...

Hopelijk komen de twee verschillende generaties niet met elkaar in conflict wanneer zij data moeten delen of uitwisselen.

Wel ben ik er van overtuigd dat we met de komst van Gen2 weer een flinke technologische stap wordt gezet op gebied van sonar/gps.

Al met al positief.

grt,

Juan
Juan Gonzalez
Juan Gonzalez
Gold Member
Gold Member

Aantal berichten : 232
Registratiedatum : 15-03-11
Woonplaats : Netherlands

Terug naar boven Ga naar beneden

New HDS Gen2 announcement Empty Re: New HDS Gen2 announcement

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum