installatie in een kunststof boot
2 plaatsers
:: Stel hier je vraag :: Algemeen
Pagina 1 van 1
installatie in een kunststof boot
Ik heb een Mark-5 DSI aangeschaft die ik wil gaan gebruiken in mijn trapkano. Nu zie ik in de (helaas) engelstalige beschrijving iets staan over een aarding.
De kano is echter volledig van kunststof en nu vraag ik mij af of zo'n aarding echt noodzakelijk is. En zo ja, wie heeft er tips hoe ik dat dan het beste kan doen?
Het is mijn bedoeling de transducer on de bodem aan de binnenkant van de kano te plaatsen, zodat ik geen gaten in de bodem van de kano hoef te maken. Heeft iemand hier ervaringen mee? Werkt dat goed of ben ik toch genoodzaakt de transducer aan de buitenkant te bevestigen?
Alvast bedankt voor jullie reacties.
De kano is echter volledig van kunststof en nu vraag ik mij af of zo'n aarding echt noodzakelijk is. En zo ja, wie heeft er tips hoe ik dat dan het beste kan doen?
Het is mijn bedoeling de transducer on de bodem aan de binnenkant van de kano te plaatsen, zodat ik geen gaten in de bodem van de kano hoef te maken. Heeft iemand hier ervaringen mee? Werkt dat goed of ben ik toch genoodzaakt de transducer aan de buitenkant te bevestigen?
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Jan N.- Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 06-10-11
Re: installatie in een kunststof boot
Mag ik eerst zo vrij zijn om te vragen of u het toestel in Nederland heeft gekocht ? Als dit het geval is zou u namelijk over een NL beschrijving moeten kunnen beschikken. Zo niet, mogen/kunnen wij u geen ondersteuning geven.
Re: installatie in een kunststof boot
Ja, ik heb het toestel in Nederland gekocht. Via internet bij een bedrijf in Giessen. Maar toch zat er alleen een engelstalige beschrijving bij.
Jan N.- Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 06-10-11
:: Stel hier je vraag :: Algemeen
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: