hds5x en hds5m
4 plaatsers
:: Stel hier je vraag :: Algemeen
Pagina 1 van 1
hds5x en hds5m
hoi
heb een hds5x en een m aan elkaar gekoppeld super , maar op de hds5m krijg ik alleen bijde beelden enop de x alleen de deptemeteren geen map
kan iemand me helpen wat dit is
mvgr m.brasser
heb een hds5x en een m aan elkaar gekoppeld super , maar op de hds5m krijg ik alleen bijde beelden enop de x alleen de deptemeteren geen map
kan iemand me helpen wat dit is
mvgr m.brasser
brasser- Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 08-09-11
Re: hds5x en hds5m
Brasser,
Als beide toestellen met de Ethernetkabel verbonden zijn, zie je wel het sonarbeeld op de 5M, maar andersom werkt het niet. Je ziet niet de map op de 5X. Helaas ...
Als beide toestellen met de Ethernetkabel verbonden zijn, zie je wel het sonarbeeld op de 5M, maar andersom werkt het niet. Je ziet niet de map op de 5X. Helaas ...
Danny Geysen- Lowrancedokter
- Aantal berichten : 1288
Registratiedatum : 01-12-08
Hoi Danny,
Zie 'map' op een HDS 5X i.c.m. een 'gewone' HDS? Uiteraard verbonden met Ethernet.
Grt,
Juan
Zie 'map' op een HDS 5X i.c.m. een 'gewone' HDS? Uiteraard verbonden met Ethernet.
Grt,
Juan
Juan Gonzalez- Gold Member
- Aantal berichten : 232
Registratiedatum : 15-03-11
Een hds5x is een sonar only toestel.
Je kan er dus geen gps kaarten op zien, ook niet via een shared toestel via een ethernet netwerk. Helaas....
Je kan er dus geen gps kaarten op zien, ook niet via een shared toestel via een ethernet netwerk. Helaas....
Bootvisser- Qualified HelpDesk Member Gold
- Aantal berichten : 193
Registratiedatum : 26-01-09
Thanks voor de info bootvisser. Ik weet ff niet of er een groot prijsverschil is tussen een 5X en een 5m. Het lijkt mij dat de ideale combinatie, wanneer je gebruik maakt van Ethernet, een 'normale' HDS i.c.m. een 'm'-toestel is. Je hebt dan immers én Sonar én GPS op beide units.
Ik ken jongens die een x en een m toestel hebben aangeschaft in de veronderstelling dat ze zowel sonar als GPS op hun beeldscherm te zien krijgen. Dus bij deze, wees gewaarschuwd!
grt,
Juan
Ik ken jongens die een x en een m toestel hebben aangeschaft in de veronderstelling dat ze zowel sonar als GPS op hun beeldscherm te zien krijgen. Dus bij deze, wees gewaarschuwd!
grt,
Juan
Juan Gonzalez- Gold Member
- Aantal berichten : 232
Registratiedatum : 15-03-11
Soortgelijke onderwerpen
» Update HDS5m
» Inlezen waypoints en routes HDS5M
» Inlezen route vanuit pc naar HDS5M
» diepte onjuist hds5x
» Goed scherm met gegevens HDS5x
» Inlezen waypoints en routes HDS5M