De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Interpretatie van 2 D Sonar beelden

Ga naar beneden

Interpretatie van 2 D Sonar beelden Empty Interpretatie van 2 D Sonar beelden

Bericht van Juan Gonzalez ma 8 aug - 4:49

Hallo allen,

Het finetunnen van 2 D Sonarbeelden lukt steeds beter. Inmiddels ben ik er achter dat de volgende functies het meeste van invloed zijn op de kwaliteit van het beeld, althans zoals ik dat momenteel ervaar:
- gevoeligheid en kleurlijn. Gevoeligheid heb ik inmiddels al kunnen opkrikken van 0% naar 8 a 10% met behoud van detail en zonder ruis. Maar dat kan alleen als:
- ruisonderdrukking op Laag staat en Oppervlakte helderheid op Medium. Vooral dat laatste (medium) is een sterke verbetering t.o.v. Laag.
- pallet nr 1
- Fishing modus: Ondiep water.

Wil je specifieke settings, laat maar weten, plaats ik een matrix.

Daarnaast ervaar ik een verbetering sinds:
- een nieuwe 3 A zekering in Terrova is geplaatst. Vorige was finito;
- de kabel van de transducer uit de krulkabel van de Terrova is gehaald;
- de kabel van de transducer geen fysiek contakt maakt met power kabel van Terrova of kabel van het voetpedaal;
- de transducerkabel was in de ''head'' van de Terrova gelegd in een ''ouwe wijven knoop''. Die heb ik er uit gehaald. GEEN INTEFERENTIE MEER WANNEER IK SPEED UP/DOWN FUNCTIE GEBRUIK. cheers

Maar...alles nog gedaan met 3.5.

Hierbij nog wat shots. Nog meningen wat je ziet op de shots? Hebben jullie ook dergelijke symbolen, en bovenal, wat zou je kunnen zien wanneer je structure scan gebruikt?

Interpretatie van 2 D Sonar beelden Shot44.th

Interpretatie van 2 D Sonar beelden Shot47.th

Interpretatie van 2 D Sonar beelden Shot48.th

Vr. grt,

Juan
Juan Gonzalez
Juan Gonzalez
Gold Member
Gold Member

Aantal berichten : 232
Registratiedatum : 15-03-11
Woonplaats : Netherlands

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum