Maximale sd kaart grote
5 plaatsers
:: Stel hier je vraag :: GPS
Pagina 1 van 1
Maximale sd kaart grote
Heren , misschien staat het er ergens op maar ik kon het niet vinden, wat is de maximale sd kaart grote die je kunt gebruiken om routes e.d. op je plotter te zetten.
Bij ons op het forum hebben steeds meer mensen last met de grotere kaartjes, kleinere zijn nl ook niet meer te koop.
Bij ons op het forum hebben steeds meer mensen last met de grotere kaartjes, kleinere zijn nl ook niet meer te koop.
neanderthaler- Qualified HelpDesk Member Gold
- Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 01-08-09
Re: Maximale sd kaart grote
De laatste toestellen uit de LCX en LMS-reeks werken tot en met SD-kaartjes van 2 Gigabyte, in de veronderstelling dat de laatst beschikbare softwareversie geïnstalleerd is. Eerdere toestellen uit de LCX en LMS-reeks zijn nog beperkter wat betreft kaartgrootte.
De HDS-toestellen kunnen tot en met 32 Gigabyte aan.
De HDS-toestellen kunnen tot en met 32 Gigabyte aan.
Danny Geysen- Lowrancedokter
- Aantal berichten : 1288
Registratiedatum : 01-12-08
Dank je danny, ik ga het doorgeven.
Danny, er zijn geen kaarten meer te koop van deze afmeeting, is het mogelijk een lms van een jaar of 5 oud van een grotere kaart te voorzien?
neanderthaler schreef:Danny, er zijn geen kaarten meer te koop van deze afmeeting, is het mogelijk een lms van een jaar of 5 oud van een grotere kaart te voorzien?
Nee Ron, voor de meeste LMS- en LCX-toestellen is 2 Gig echt wel het maximum.
Je vindt dergelijke kaartjes nog wel vlot in supermarkten, computerwinkels, fotowinkels, enz...
Daarnaast hebt je ook Ebay en Marktplaats.nl nog, waar je dergelijke kaartjes vindt op de 2e handsmarkt.
Maar toch best zuinig zijn op die kleine kaartjes ...
Danny Geysen- Lowrancedokter
- Aantal berichten : 1288
Registratiedatum : 01-12-08
Hoe, geen 2 gig meer te koop ?????? hoeveel wil je er hebben
http://www.bol.com/nl/s/elektronica/zoekresultaten/N/3136/Ntk/s_elec_all/Ntt/Geheugenkaart+2GB/Nty/1/Referrer/ADVNLGOO0020141628foh/index.html
http://www.bol.com/nl/s/elektronica/zoekresultaten/N/3136/Ntk/s_elec_all/Ntt/Geheugenkaart+2GB/Nty/1/Referrer/ADVNLGOO0020141628foh/index.html
, nee frank ik heb het over de kleinere, mijn eigen toestel vreet nl echt geen 2 gig, dei denkt nog in MB's
Ah...op die fiets...tja, minder dan 2 gig is tegenwoordig inderdaad erg lastig...zal nog eens een beetje googlen....als ik wat vind, hoor je het gelijk hier.
Toppie Frank.
Ik ga een mailtje doen naar mdsi, die moeten die hebben dan koop ik er direct een stuk of tien voor de members van mijn forum mochten ze ze nodig hebben.
Ik ga een mailtje doen naar mdsi, die moeten die hebben dan koop ik er direct een stuk of tien voor de members van mijn forum mochten ze ze nodig hebben.
Ron grote vriend !
Ik heb vorige week nog 5 kaartjes van 512MB kunnen scoren op Ebay !
Ik hoor meerdere Lowrance bezitters van wat oudere types,dat die SD kaartjes niet te groot mogen zijn,anders kan hun Lowrance dat niet trekken.
Ik zal voor je blijven zoeken op het internet!
Vr,gr,Hans
Ik heb vorige week nog 5 kaartjes van 512MB kunnen scoren op Ebay !
Ik hoor meerdere Lowrance bezitters van wat oudere types,dat die SD kaartjes niet te groot mogen zijn,anders kan hun Lowrance dat niet trekken.
Ik zal voor je blijven zoeken op het internet!
Vr,gr,Hans
Hans Grapperhaus- Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 02-01-13
Zo zie je dat meer niet altijd beter is.
Hier zijn der nog zat.
Ook geschikt voor sportboten :-)
http://www.ebay.de/itm/512-MB-SD-Speicherkarte-I-512MB-I-SecureDigital-SD-CARD-I-TRAY-Bulk-NEU-/330754962909?pt=DE_Foto_Camcorder_Speicherkarten&hash=item4d028835dd#ht_4462wt_1399
Hier zijn der nog zat.
Ook geschikt voor sportboten :-)
http://www.ebay.de/itm/512-MB-SD-Speicherkarte-I-512MB-I-SecureDigital-SD-CARD-I-TRAY-Bulk-NEU-/330754962909?pt=DE_Foto_Camcorder_Speicherkarten&hash=item4d028835dd#ht_4462wt_1399
hjkeizer- Gold Member
- Aantal berichten : 539
Registratiedatum : 31-01-10
Soortgelijke onderwerpen
» Navionics grote sd kaart over zetten op micro sd
» platium kaart echt nodig boven een gold kaart.
» kaart probleem
» Lowrance Endura, kleine toestellen, grote mogelijkheden ...
» kaart data
» platium kaart echt nodig boven een gold kaart.
» kaart probleem
» Lowrance Endura, kleine toestellen, grote mogelijkheden ...
» kaart data
:: Stel hier je vraag :: GPS
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: