oefenen met structure scan.
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
oefenen met structure scan.
Voor degenen die op wat dieper water willen oefenen met de structure scan en de moeite willen nemen om naar de Grevelingen te gaan is daar recent bij Scharendijke een prachtig wrak afgezonken.
Het ligt op 23 meter diepte en staat recht op de kiel.
Het was de bedoeling dat het wrak op ongeveer 10 meter diepte zou komen te liggen doch het ging zijn eigen gang en kwam dieper te liggen.
Ik kreeg de link van de trailer zodat je kunt zien hoe ze het wrak hebben laten afzinken. Link: www.Aqua-Vids.com
Scans,
Arie
Het ligt op 23 meter diepte en staat recht op de kiel.
Het was de bedoeling dat het wrak op ongeveer 10 meter diepte zou komen te liggen doch het ging zijn eigen gang en kwam dieper te liggen.
Ik kreeg de link van de trailer zodat je kunt zien hoe ze het wrak hebben laten afzinken. Link: www.Aqua-Vids.com
Scans,
Arie
Arie de Lange- Gold Member
- Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 09-06-10
Re: oefenen met structure scan.
arie,
weet je ook coördinaten?
zou wel eens een leuke visstek kunnen zijn..
en idd een mooi wrak voor de structurescan te oefenen, het water van de grevelingen is zeer helder.
ik zag er eens 5 streepjes op de bodem 15 mtr. diep. bleken de haakjes met zilverpapier van de haringpaternoster te zijn ....
grts, marcel.
weet je ook coördinaten?
zou wel eens een leuke visstek kunnen zijn..
en idd een mooi wrak voor de structurescan te oefenen, het water van de grevelingen is zeer helder.
ik zag er eens 5 streepjes op de bodem 15 mtr. diep. bleken de haakjes met zilverpapier van de haringpaternoster te zijn ....
grts, marcel.
marcel oomen- Qualified HelpDesk Member Gold
- Aantal berichten : 306
Registratiedatum : 22-12-08
Leeftijd : 63
Hallo Marcel
Ik heb nog geen coordinaten maar het wrak ligt vlak bij Duikcentrum Scharendijke
tussen boeitjes in
Voorlopig zou ik er nog niet vissen omdat daar er veel duikers op het wrak actief zijn.
Het afzinken van het wrak Le Serpine is ook een project geweest van de Nederlandse Onderwater Bond.
.
.
Ik heb nog geen coordinaten maar het wrak ligt vlak bij Duikcentrum Scharendijke
tussen boeitjes in
Voorlopig zou ik er nog niet vissen omdat daar er veel duikers op het wrak actief zijn.
Het afzinken van het wrak Le Serpine is ook een project geweest van de Nederlandse Onderwater Bond.
.
.
Arie de Lange- Gold Member
- Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 09-06-10
JE HEBT GELIJK ARIE,
WE ZULLEN DE DUIKERS MET RUST LATEN,
GRTS, MARCEL.
WE ZULLEN DE DUIKERS MET RUST LATEN,
GRTS, MARCEL.
marcel oomen- Qualified HelpDesk Member Gold
- Aantal berichten : 306
Registratiedatum : 22-12-08
Leeftijd : 63
Mooi dus ik hoef niet bang tezijn dat er een forum lid mij in de rug haakt als ik er duik hahahahah mijn dank is groot
Fredje- Aantal berichten : 131
Registratiedatum : 30-01-15
Soortgelijke onderwerpen
» Kleurenscherm Structure scan
» Structure scan demo's
» Simulator en Structure Scan
» Plaatsen LSS-1 en HST-WSBL - 83/200 kHz
» Wat zien we met Structure Scan?
» Structure scan demo's
» Simulator en Structure Scan
» Plaatsen LSS-1 en HST-WSBL - 83/200 kHz
» Wat zien we met Structure Scan?