De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Matrix Settings 2D Sonar Lowrance HDS Shot 01

Ga naar beneden

Matrix Settings 2D Sonar Lowrance HDS Shot 01 Empty Matrix Settings 2D Sonar Lowrance HDS Shot 01

Bericht van Juan Gonzalez vr 8 jul - 2:50

Hallo allen,

Zondag as. weer het water op. Uiteraard gaat er gehengeld worden. Toch ook nog even testen. Heb een matrix gemaakt met daarin alle info die ik tot nu toe verzameld heb m.b.t. het instellen van mijn HDS-units (7 & 5m) in relatie tot 2D Sonar. Met dank aan Danny, Bootvisser, Jason (Lowrance prostaffer USA) en de dealer die mijn boot heeft opgebouwd.

Met deze matrix kan ik nauwkeurig mijn settings registreren en eventuele bevindingen terugkoppelen aan helpdeskmedewerkers. Iedere shot die ik vanaf nu maak is gekoppeld aan een matrix met settings. De laptop gaat dus deze keer mee scratch Voor alle duidelijkheid: shot nr. 01 moet dus nog genomen worden maar ik heb een vertrekpunt qua instellingen.

Misschien heb ik iets over het hoofd gezien. Reacties altijd welkom. Wil je ook beschikken over deze matrix (leeg), PM mij dan maar ff. Ik hoop dat andere HDS gebruikers hun instellingen met bijbehorende shots ook op dit forum willen delen.

De matrix is een Word-bestand. Om de matrix binnen je forumbericht te krijgen moet je er een JPEG-bestand van maken. Het makkelijkst is om het Word- bestand te selecteren (Control A), vervolgens Control C, het programma Paint openen (bevindt zich standaard op iedere PC) en tot slot Control V. Sla het bestand op als JPEG en klaar is Kees. Je kunt het bestand gewoon als afbeelding uploaden en op het forum plaatsen.

Matrix Settings 2D Sonar Lowrance HDS Shot 01 Shot01y


Vr. grt,

Juan Gonzalez


Laatst aangepast door Juan Gonzalez op vr 8 jul - 6:09; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Taalfout)
Juan Gonzalez
Juan Gonzalez
Gold Member
Gold Member

Aantal berichten : 232
Registratiedatum : 15-03-11
Woonplaats : Netherlands

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum