Navionics multi card reader - SImrad C-Map
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Navionics multi card reader - SImrad C-Map
Beste,
Wij willen C-Map geheugen informatie (volgens mij Jeppesen voor Simrad apparatuur) inlezen via een Navionics multicard reader (het is bedoeld om Waypoint informatie vanaf een C-map kaartje over te zetten naar een Navionics omgeving)
ik heb de volgende vragen:
- Is het mogelijk de C-Map geheugen drager in te lezen met een Navioics multi card reader?
- Zonee, is er een andere mogelijkheid om deze informatie over te nemen op een Navionics geheugen drager
groet
Roald
Wij willen C-Map geheugen informatie (volgens mij Jeppesen voor Simrad apparatuur) inlezen via een Navionics multicard reader (het is bedoeld om Waypoint informatie vanaf een C-map kaartje over te zetten naar een Navionics omgeving)
- Is het mogelijk de C-Map geheugen drager in te lezen met een Navioics multi card reader?
- Zonee, is er een andere mogelijkheid om deze informatie over te nemen op een Navionics geheugen drager
groet
Roald
roald vos- Qualified HelpDesk Member Silver
- Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 07-01-09
Re: Navionics multi card reader - SImrad C-Map
roald vos schreef:Beste,
groet
Roald
hallo,
volgens mij moet je een c-map kaartlezer hebben, met software voor op de pc.
deze denk ik,
http://jeppesen.com/main/corporate/marine/lightmarine/pc-planner/
sieb
Volgens mij is dit absoluut niet mogelijk.
De planner van C-Map is net zoiets als de Navplanner van Navionics en is puur bedoeld om thuis routes, waypoints, etc. etc. voor te bereiden maar NIET om kaartgegevens van C-Map naar Navionics te brengen.
( vroeger waren C-Map en Navionics twee compagnons maar kregen vette ruzie en gaan al jaren ieder hun eigen, concurrerende, weg. )
Bespaar je de kosten !
De planner van C-Map is net zoiets als de Navplanner van Navionics en is puur bedoeld om thuis routes, waypoints, etc. etc. voor te bereiden maar NIET om kaartgegevens van C-Map naar Navionics te brengen.
( vroeger waren C-Map en Navionics twee compagnons maar kregen vette ruzie en gaan al jaren ieder hun eigen, concurrerende, weg. )
Bespaar je de kosten !
Ruud- Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 06-06-11
Misschien een beetje laat met de reactie maar ik ben ook maar net lid
Ruud- Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 06-06-11
Soortgelijke onderwerpen
» c-map max versus Navionics gold small card
» navionics platinum
» Navionics of C-Map kaart
» Update Navionics