De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Uitlezen gegevens Navionics software Lowrance -> Garmin

2 plaatsers

Ga naar beneden

Uitlezen gegevens Navionics software Lowrance -> Garmin Empty Uitlezen gegevens Navionics software Lowrance -> Garmin

Bericht van roald vos za 8 jan - 8:01

Beste,

Ik wil de gegevens uit mijn Lowarnce GPS kaartplotter overzetten op mijn Garmin hand gps als back-up systeem
Ik gebruik "Navionics software" voor het in en uitlezen van de lowrance apparatuur en voor mijn Garmin gebruik ik "Mapource software"

In Navionics zijn de volgende file typen beschikbaar *.wpt, *.mrk, *.rou, *usr, *.dat, *.fsh, *.hwr
In Mapsource zijn de volgende file typen beschikbaar *.gdb, *.gpx, *.*.mps, *.loc

Mijn vraag is het mogelijk deze gegevens over te zetten en zoja hoe moet ik dit aanpakken

Groet
Roald

roald vos
Qualified HelpDesk Member Silver
Qualified HelpDesk Member Silver

Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 07-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitlezen gegevens Navionics software Lowrance -> Garmin Empty Re: Uitlezen gegevens Navionics software Lowrance -> Garmin

Bericht van Danny Geysen za 8 jan - 9:02

Roald,

Voor zulke conversies gebruik ik een eenvoudig freeware programma. Je geeft aan wat je er in steekt en daarna wat de output moet zijn. Heel makkelijk en handig, met de toepasselijke naam GPSBABEL. Probeer maar eens ...

Je kunt het downloaden op http://www.gpsbabel.org/

Succes,
Danny Geysen
Danny Geysen
Lowrancedokter
Lowrancedokter

Aantal berichten : 1288
Registratiedatum : 01-12-08
Woonplaats : Wommelgem (B)

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitlezen gegevens Navionics software Lowrance -> Garmin Empty Re: Uitlezen gegevens Navionics software Lowrance -> Garmin

Bericht van roald vos za 8 jan - 9:36

Danny,

Geprobeerd, werkt perfect, heel erg dank je wel voor de fantastische en supersnelle oplossing

Gr
Roald

roald vos
Qualified HelpDesk Member Silver
Qualified HelpDesk Member Silver

Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 07-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitlezen gegevens Navionics software Lowrance -> Garmin Empty Re: Uitlezen gegevens Navionics software Lowrance -> Garmin

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum