Uitlezen gegevens Navionics software Lowrance -> Garmin
2 plaatsers
:: Stel hier je vraag :: GPS
Pagina 1 van 1
Uitlezen gegevens Navionics software Lowrance -> Garmin
Beste,
Ik wil de gegevens uit mijn Lowarnce GPS kaartplotter overzetten op mijn Garmin hand gps als back-up systeem
Ik gebruik "Navionics software" voor het in en uitlezen van de lowrance apparatuur en voor mijn Garmin gebruik ik "Mapource software"
In Navionics zijn de volgende file typen beschikbaar *.wpt, *.mrk, *.rou, *usr, *.dat, *.fsh, *.hwr
In Mapsource zijn de volgende file typen beschikbaar *.gdb, *.gpx, *.*.mps, *.loc
Mijn vraag is het mogelijk deze gegevens over te zetten en zoja hoe moet ik dit aanpakken
Groet
Roald
Ik wil de gegevens uit mijn Lowarnce GPS kaartplotter overzetten op mijn Garmin hand gps als back-up systeem
Ik gebruik "Navionics software" voor het in en uitlezen van de lowrance apparatuur en voor mijn Garmin gebruik ik "Mapource software"
In Navionics zijn de volgende file typen beschikbaar *.wpt, *.mrk, *.rou, *usr, *.dat, *.fsh, *.hwr
In Mapsource zijn de volgende file typen beschikbaar *.gdb, *.gpx, *.*.mps, *.loc
Mijn vraag is het mogelijk deze gegevens over te zetten en zoja hoe moet ik dit aanpakken
Groet
Roald
roald vos- Qualified HelpDesk Member Silver
- Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 07-01-09
Re: Uitlezen gegevens Navionics software Lowrance -> Garmin
Roald,
Voor zulke conversies gebruik ik een eenvoudig freeware programma. Je geeft aan wat je er in steekt en daarna wat de output moet zijn. Heel makkelijk en handig, met de toepasselijke naam GPSBABEL. Probeer maar eens ...
Je kunt het downloaden op http://www.gpsbabel.org/
Succes,
Voor zulke conversies gebruik ik een eenvoudig freeware programma. Je geeft aan wat je er in steekt en daarna wat de output moet zijn. Heel makkelijk en handig, met de toepasselijke naam GPSBABEL. Probeer maar eens ...
Je kunt het downloaden op http://www.gpsbabel.org/
Succes,
Danny Geysen- Lowrancedokter
- Aantal berichten : 1288
Registratiedatum : 01-12-08
Re: Uitlezen gegevens Navionics software Lowrance -> Garmin
Danny,
Geprobeerd, werkt perfect, heel erg dank je wel voor de fantastische en supersnelle oplossing
Gr
Roald
Geprobeerd, werkt perfect, heel erg dank je wel voor de fantastische en supersnelle oplossing
Gr
Roald
roald vos- Qualified HelpDesk Member Silver
- Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 07-01-09
Soortgelijke onderwerpen
» Waypoints overzetten van Garmin Mapsource naar HDS-7M (Navionics)
» Trip gegevens kwijt
» Goed scherm met gegevens HDS5x
» LMS33 gegevens kwijt na opnieuw aanzetten
» HDS 3.5 software
» Trip gegevens kwijt
» Goed scherm met gegevens HDS5x
» LMS33 gegevens kwijt na opnieuw aanzetten
» HDS 3.5 software
:: Stel hier je vraag :: GPS
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: