Geen sidescan?
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Geen sidescan?
Hallo,
Heb een hds 5x en een hds 7m via ethernet op elkaar aan gesloten evenals een structurescan set. Nu krijg ik wel downscan beelden maar wat ik ook probeer
ik krijg geen sidescan! Volgens de handleiding moet ik dit keizen via de settings op het hds toestel in het sructurescan menu. Dat menu is echter niet aanwezig!?
Is hier misschien iets niet in orde en moet ik terug naar de dealer of moet ik e.e.a. nog configureren? Weet echter totaal niet hoe als dat zo is, iemand?
Bij voorbaat dank.
Heb een hds 5x en een hds 7m via ethernet op elkaar aan gesloten evenals een structurescan set. Nu krijg ik wel downscan beelden maar wat ik ook probeer
ik krijg geen sidescan! Volgens de handleiding moet ik dit keizen via de settings op het hds toestel in het sructurescan menu. Dat menu is echter niet aanwezig!?
Is hier misschien iets niet in orde en moet ik terug naar de dealer of moet ik e.e.a. nog configureren? Weet echter totaal niet hoe als dat zo is, iemand?
Bij voorbaat dank.
Bootvisser- Qualified HelpDesk Member Gold
- Aantal berichten : 193
Registratiedatum : 26-01-09
Re: Geen sidescan?
Bootvisser,
Waarschijnlijk moet je dit menu nog activeren:
Druk:
Menu-menu-
Kies:
systeem-gevorderd
User Interface - Eigenschappen en daar structuur aanvinken
Succes,
Waarschijnlijk moet je dit menu nog activeren:
Druk:
Menu-menu-
Kies:
systeem-gevorderd
User Interface - Eigenschappen en daar structuur aanvinken
Succes,
Danny Geysen- Lowrancedokter
- Aantal berichten : 1288
Registratiedatum : 01-12-08
Bedankt, ga het eens proberen!
Is er misschien niet ergens een site met tips en trucs over dit hele hds gebeuren? Er is zo weinig te vinden vind ik over hoe je alles het beste kunt instellen en zo. Vind het nog erg ingewikkeld allemaal en moet ook nog behoorlijk wennen. Zo`n site zou je al behoorlijk op weg kunnen helpen.
Is er misschien niet ergens een site met tips en trucs over dit hele hds gebeuren? Er is zo weinig te vinden vind ik over hoe je alles het beste kunt instellen en zo. Vind het nog erg ingewikkeld allemaal en moet ook nog behoorlijk wennen. Zo`n site zou je al behoorlijk op weg kunnen helpen.
Bootvisser- Qualified HelpDesk Member Gold
- Aantal berichten : 193
Registratiedatum : 26-01-09
Bootvisser schreef:Bedankt, ga het eens proberen!
Bootvisser,
Daar dient deze helpdesk voor ..., ook als je vragen hebt over de HDS.
Danny Geysen- Lowrancedokter
- Aantal berichten : 1288
Registratiedatum : 01-12-08
Soortgelijke onderwerpen
» interpreteren van Sidescan
» Shots Sidescan
» verbeter de kwaliteit van de sidescan
» Binnenkort lowrance sonarhub, ondiepwater chirp met sidescan
» Geen temperatuurweergave
» Shots Sidescan
» verbeter de kwaliteit van de sidescan
» Binnenkort lowrance sonarhub, ondiepwater chirp met sidescan