LCX 20C koppelen aan yamaha
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
LCX 20C koppelen aan yamaha
Kan ik een Yamaha 60cetl 2009 koppelen aan deze combo?
Dartmen- Bronze member
- Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 24-01-10
Re: LCX 20C koppelen aan yamaha
Model f 60. 2009Frenk Elings schreef:- F60 ?
- 2004 of later ?
Dartmen- Bronze member
Ja is mogelijk....kijk op http://www.lei-extras.com en zoek bovenin op "interface". Kijk of je een blauwe of een rode interface kabel moet hebben (achterzijde van je unit). vervolgens kun je diverse Lowrance dealers benaderen. www.lowrance.nl
Hier houd verder alle informatie op, domweg omdat Lowrance geen zicht heeft op de werking van diverse sensoren (zoals temp sensors en vloeistof sensors) die van Yamaha afkomen.
Kortom: de koppeling is mogelijk maar vanaf hier zul je de meeste informatie bij Yamaha vandaan moeten halen.
Hier houd verder alle informatie op, domweg omdat Lowrance geen zicht heeft op de werking van diverse sensoren (zoals temp sensors en vloeistof sensors) die van Yamaha afkomen.
Kortom: de koppeling is mogelijk maar vanaf hier zul je de meeste informatie bij Yamaha vandaan moeten halen.
Ik weet nu inmiddels wat voor kabel ik nodig heb maar wie heeft hem? part number 120-311 (blauwe stekkers)
Dartmen- Bronze member
Tja, dat wordt dealers afbellen . Wij hebben geen kijk wie, wat op voorraad heeft. Check www.lowrance.nl kies wat dealers in de buurt. In het slechtste geval zal er toch wel een zijn die hem voor je wil bestellen.
Soortgelijke onderwerpen
» koppelen hds 7 met lcx 27
» LCX 19 C koppelen AIS ontvanger
» Lowrance koppelen aan een suzuki
» Elite 7 koppelen met lms 522 igps
» Gopro koppelen aan hds9
» LCX 19 C koppelen AIS ontvanger
» Lowrance koppelen aan een suzuki
» Elite 7 koppelen met lms 522 igps
» Gopro koppelen aan hds9
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: