De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

menu van een Lowrance LCX 37C van Duits naar Nederlands veranderen?????

2 plaatsers

Ga naar beneden

menu van een Lowrance LCX 37C van Duits naar Nederlands veranderen????? Empty menu van een Lowrance LCX 37C van Duits naar Nederlands veranderen?????

Bericht van vexx za 16 jan - 1:44

ik kan een Lowrance LCX 37C kopen in Duitsland maar het menu is in het Duits kan ik dat veranderen naar een Nederlands menu?

vexx
Bronze member
Bronze member

Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 16-01-10

Terug naar boven Ga naar beneden

menu van een Lowrance LCX 37C van Duits naar Nederlands veranderen????? Empty Re: menu van een Lowrance LCX 37C van Duits naar Nederlands veranderen?????

Bericht van Danny Geysen za 16 jan - 3:41

Jazeker,

Er zijn 10 talen beschikbaar, waaronder het Nederlands.
Danny Geysen
Danny Geysen
Lowrancedokter
Lowrancedokter

Aantal berichten : 1288
Registratiedatum : 01-12-08
Woonplaats : Wommelgem (B)

Terug naar boven Ga naar beneden

menu van een Lowrance LCX 37C van Duits naar Nederlands veranderen????? Empty Re: menu van een Lowrance LCX 37C van Duits naar Nederlands veranderen?????

Bericht van vexx za 16 jan - 4:01

ik heb gehoord dat dit toestel niet meer word geleverd is dat zo?of is er weer een opvolger?
en is het een goed toestel?

vexx
Bronze member
Bronze member

Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 16-01-10

Terug naar boven Ga naar beneden

menu van een Lowrance LCX 37C van Duits naar Nederlands veranderen????? Empty Re: menu van een Lowrance LCX 37C van Duits naar Nederlands veranderen?????

Bericht van Danny Geysen za 16 jan - 7:33

Vexx,

De LCX 37C was en is nog steeds een toptoestel. Maar zoals je weet, in de electronica sector gaat het razendsnel de laatste jaren. Producenten brengen steeds sneller nieuwe producten op de markt.

De LCX 37 is een eindproduct; het is jarenlang doorontwikkeld, zodat het een goed, betrouwbaar eindproduct is.

Maar, de allerlaatste technologie vind je daar niet in; daarom is Lowrance ook gestart met een totaal nieuwe reeks (de HDS-serie), meteen totaal nieuwe technologie. Zowel hardware als software, wat maakt dat we hier nog in het begin staan van de ontwikkeling. Hier hangt dan ook weer een ander prijskaartje aan. Voor nieuwe gadgets betaal je nu éénmaal, terwijl de voorgaande reeks aan interessante prijzen de deur uit gaat. De keuze is aan de consument ...
Danny Geysen
Danny Geysen
Lowrancedokter
Lowrancedokter

Aantal berichten : 1288
Registratiedatum : 01-12-08
Woonplaats : Wommelgem (B)

Terug naar boven Ga naar beneden

menu van een Lowrance LCX 37C van Duits naar Nederlands veranderen????? Empty Re: menu van een Lowrance LCX 37C van Duits naar Nederlands veranderen?????

Bericht van vexx za 16 jan - 7:45

bedankt Danny.

ik kan namelijk een LCX 37C kopen voor 980 euro in Duitsland nieuw!
en hier in nederland kosten ze nog ongeveer 2449 euro.
dus dat lijkt mij nog wel te doen voor 980 euro!
daarom wil ik graag weten of het een goed toestel is voor dat ik hem koop.weet je misschien ook of er standaard een waterkaart in zit in de LCX?

vexx
Bronze member
Bronze member

Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 16-01-10

Terug naar boven Ga naar beneden

menu van een Lowrance LCX 37C van Duits naar Nederlands veranderen????? Empty Re: menu van een Lowrance LCX 37C van Duits naar Nederlands veranderen?????

Bericht van Danny Geysen za 16 jan - 8:05

Vexx,

Er zit een soort 'basiskaart' in, maar daar kan je in de praktijk weinig mee aanvangen.

Je zult dus ofwel een Navionics ofwel een NauticPath-kaartje moeten aankopen, als je een bruikbare kaart wil. De NauticPath is minder gedetailleerd en geeft enkel de kustgebieden weer, maar beslaat wel een groot gebied vb. Scandinavië tot Noord-Frankrijk. De Navionics geeft ook binnenwater weer, maar is duurder en bevat een veel kleiner gebied.
Danny Geysen
Danny Geysen
Lowrancedokter
Lowrancedokter

Aantal berichten : 1288
Registratiedatum : 01-12-08
Woonplaats : Wommelgem (B)

Terug naar boven Ga naar beneden

menu van een Lowrance LCX 37C van Duits naar Nederlands veranderen????? Empty Re: menu van een Lowrance LCX 37C van Duits naar Nederlands veranderen?????

Bericht van vexx za 16 jan - 8:25

weet je misschien ook of een Classic kaart van Navionics werkt op deze LCX?
die heb in namelijk nog.

vexx
Bronze member
Bronze member

Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 16-01-10

Terug naar boven Ga naar beneden

menu van een Lowrance LCX 37C van Duits naar Nederlands veranderen????? Empty Re: menu van een Lowrance LCX 37C van Duits naar Nederlands veranderen?????

Bericht van Danny Geysen za 16 jan - 9:18

Vexx,

Volgens mijn informatie leest de LCX37 C geen Navionics Classic kaart, maar enkel Gold of Platinum-kaarten. Helaas....
Danny Geysen
Danny Geysen
Lowrancedokter
Lowrancedokter

Aantal berichten : 1288
Registratiedatum : 01-12-08
Woonplaats : Wommelgem (B)

Terug naar boven Ga naar beneden

menu van een Lowrance LCX 37C van Duits naar Nederlands veranderen????? Empty Re: menu van een Lowrance LCX 37C van Duits naar Nederlands veranderen?????

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum