Lowrance globalmap 5300c igps
2 plaatsers
:: Stel hier je vraag :: GPS
Pagina 1 van 1
Lowrance globalmap 5300c igps
Hallo ik heb een paar vragen over de Lowrance globalmap 5300c igps.
Het is de bedoeling dat deze op mijn visboot komt naast mijn x125.
Nou vroeg ik mij af of ik dit toestel zo aan mijn accu kan aansluiten en hem dan gelijk kan gebruiken op de friese meren?
Kan ik deze koppelen met de lowrance x125?
En is dit apparaat wat gebruiksvriendelijk?
Alfast bedankt voor jullie antwoord
Het is de bedoeling dat deze op mijn visboot komt naast mijn x125.
Nou vroeg ik mij af of ik dit toestel zo aan mijn accu kan aansluiten en hem dan gelijk kan gebruiken op de friese meren?
Kan ik deze koppelen met de lowrance x125?
En is dit apparaat wat gebruiksvriendelijk?
Alfast bedankt voor jullie antwoord
biellie- Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 09-08-09
Re: Lowrance globalmap 5300c igps
Aansluiten op je accu zal zeker moeten, net zoals je ook je GPS ontvanger zal moet installeren. en of je nu op de Friese meren zit of ergens anders zal niets uitmaken. heb je er ook een kaart bijgekocht ? anders worden die Friese meren wel erg lastig, maar goed een plotterspoor uitzetten (en waypoint invoeren) kan ook heel goed zonder kaart.
Verder is het koppelen met een X125 niet mogelijk. De gebruiksvriendelijkheid hangt af van persoon tot persoon. De een heeft het toestel binnen 3 keer vissen door en de andere (zoals ik) leert nog elke keer bij lees eerst in elk geval de Handleiding goed door en speel eerst wat vissessies met je toestel voordat je gelijk vragen gaat stellen. kom je er vervolgens echt niet uit, dan zijn wij er.....
Verder is het koppelen met een X125 niet mogelijk. De gebruiksvriendelijkheid hangt af van persoon tot persoon. De een heeft het toestel binnen 3 keer vissen door en de andere (zoals ik) leert nog elke keer bij lees eerst in elk geval de Handleiding goed door en speel eerst wat vissessies met je toestel voordat je gelijk vragen gaat stellen. kom je er vervolgens echt niet uit, dan zijn wij er.....
Het is een nieuwe tweedehandse dus weet nog niet wat voor kaart er in zit.
En wat voor kaart zou ik daar eventueel bij moeten halen en wat zijn dan ongeveer de onkosten.
En wat voor kaart zou ik daar eventueel bij moeten halen en wat zijn dan ongeveer de onkosten.
Ik zou eerst een kijken of er wel een kaart inzit. Zoniet en je wilt meer details, betonning, etc hebben is een kaart wel aan te raden. een beetje goede kaart van de Nederlandse wateren kost 250-300 euro.
Ik kan eventueel een navionics 25g land and sea kaartje overnemen.
Is dit wat of niet geschikt?
Is dit wat of niet geschikt?
Ja hoor die is geschikt.....volgens mij is dat de oudere XL3 serie en dat is een redelijke kaart......mits niet te duur, gelijk doen.
100 euries is niet gek dacht ik zo.
Soortgelijke onderwerpen
» globalmap 3300c
» globalmap 8200
» AIS op een Globalmap 7200C?
» repareren lms 334 c IGPS
» lowrence 522-c igps
» globalmap 8200
» AIS op een Globalmap 7200C?