De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

globalmap 3300c

3 plaatsers

Ga naar beneden

globalmap 3300c Empty globalmap 3300c

Bericht van water wo 14 sep - 7:27

Ik heb een defecte Lowrance Globalmap 3300c gekregen. Volgens de donateur zou het moederboard vervangen moeten worden.
Wie heeft er voor mij nog een sloopapparaat liggen met een mogelijk goed moederboard?
De kabel(s) en antenne zijn er ook niet bij. Wie heeft ze misschien over?;-)

water

Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 14-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

globalmap 3300c Empty stoute schoenen

Bericht van water ma 26 dec - 8:57

Hallo,
Ik heb stoute schoenen aangetrokken Cool en de unit zelf maar eens opengemaakt en 12VDC op de aansluitingen gezet waarvan ik dacht dat het de juiste waren. En eigenlijk doet alles het gewoon!!! Very Happy
Helaas nog geen tip voor kabels gekregen. globalmap 3300c 454410692 Weet iemand hoe ik aan stekers of cpl. kabelset en GPS antenne kan komen? Smile

water

Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 14-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

globalmap 3300c Empty Re: globalmap 3300c

Bericht van Kees van Stam ma 6 aug - 22:41

Ik heb een Lowrance Global map 3300 c die al 8 jaar prima werkt. Maar sinds enkele weken krijg ik de melding: GPS module reageert niet. Wat zou het probleem kunnen zijn?

Kees van Stam

Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 06-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

globalmap 3300c Empty Re: globalmap 3300c

Bericht van Danny Geysen di 7 aug - 7:43

Kees van Stam schreef:Ik heb een Lowrance Global map 3300 c die al 8 jaar prima werkt. Maar sinds enkele weken krijg ik de melding: GPS module reageert niet. Wat zou het probleem kunnen zijn?


Kees,

Vermoedelijk heeft de LGC-2000 GPS-module de geest gegeven ... Na 8 jaar zou dat zeker kunnen.
Misschien best een bezoekje brengen aan een Lowrance-dealer en de module laten testen.
Indien deze defect is, kan je hem vervangen door een 2e hands LGC-2000 of LGC-3000 model of eventueel een nieuwe LGC-4000.

Je zou de stekker van de GPS-module ook eens kunnen inspuiten met een contactspray. Je weet maar nooit ...



Danny Geysen
Danny Geysen
Lowrancedokter
Lowrancedokter

Aantal berichten : 1288
Registratiedatum : 01-12-08
Woonplaats : Wommelgem (B)

Terug naar boven Ga naar beneden

globalmap 3300c Empty Re: globalmap 3300c

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum