De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nederlandse gebruiksaanwijzing Lowrance 4X HDI

4 plaatsers

Ga naar beneden

Nederlandse gebruiksaanwijzing Lowrance 4X HDI Empty Nederlandse gebruiksaanwijzing Lowrance 4X HDI

Bericht van Gert-Jan Brinkman wo 29 okt - 1:31

Dag,

Zoals de titel al doet vermoeden ben ik op zoek naar een nederlandse handleiding voor de Lowrance Elite 4X HDI. Heb zelf al gezocht op het internet, maar deze niet kunnen vinden. Dat kan komen omdat deze er niet is, of omdat ik gewoon niet handig genoeg ben met zoeken.

Ben benieuwd of iemand iets heeft of kan vinden.

Bedankt alvast!

Gert-Jan Brinkman

Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 29-10-14

Terug naar boven Ga naar beneden

Nederlandse gebruiksaanwijzing Lowrance 4X HDI Empty Re: Nederlandse gebruiksaanwijzing Lowrance 4X HDI

Bericht van PDMusch wo 29 okt - 4:14

Heb je de leverancier al gevraagd?
PDMusch
PDMusch
Gold Member
Gold Member

Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 16-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nederlandse gebruiksaanwijzing Lowrance 4X HDI Empty Re: Nederlandse gebruiksaanwijzing Lowrance 4X HDI

Bericht van Gert-Jan Brinkman wo 29 okt - 4:15

Ik heb hem in het buitenland gekocht, dus die heb ik niet gevraagd.

Gert-Jan Brinkman

Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 29-10-14

Terug naar boven Ga naar beneden

Nederlandse gebruiksaanwijzing Lowrance 4X HDI Empty Re: Nederlandse gebruiksaanwijzing Lowrance 4X HDI

Bericht van PDMusch wo 29 okt - 5:06

Goedkoper is het wel maar denk dat je hier op het forum verder geen gehoor meer krijt.
We noemen dit een grijs toestel en dan vervallen er een hoop dingen zoals deze vraag van jou.
PDMusch
PDMusch
Gold Member
Gold Member

Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 16-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nederlandse gebruiksaanwijzing Lowrance 4X HDI Empty Re: Nederlandse gebruiksaanwijzing Lowrance 4X HDI

Bericht van PDMusch wo 29 okt - 5:08

[quote="PDMusch"]Goedkoper is het wel maar denk dat je hier op het forum verder geen gehoor meer krijgt
We noemen dit een grijs toestel en dan vervallen er een hoop dingen zoals deze vraag van jou.
PDMusch
PDMusch
Gold Member
Gold Member

Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 16-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nederlandse gebruiksaanwijzing Lowrance 4X HDI Empty Re: Nederlandse gebruiksaanwijzing Lowrance 4X HDI

Bericht van Gert-Jan Brinkman wo 29 okt - 5:09

Oké, opmerkelijk want ik heb hem gewoon eerlijk bij een winkel gekocht toen ik in Duitsland op vakantie was. Hij heeft wel een duitse handleiding voor me.

Gert-Jan Brinkman

Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 29-10-14

Terug naar boven Ga naar beneden

Nederlandse gebruiksaanwijzing Lowrance 4X HDI Empty Re: Nederlandse gebruiksaanwijzing Lowrance 4X HDI

Bericht van PDMusch wo 29 okt - 8:29

En een stuk goedkoper denk dan hier?
PDMusch
PDMusch
Gold Member
Gold Member

Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 16-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nederlandse gebruiksaanwijzing Lowrance 4X HDI Empty Re: Nederlandse gebruiksaanwijzing Lowrance 4X HDI

Bericht van hjkeizer do 30 okt - 5:56

Dit forum is onderdeel van de Nederlandstalige distributeur.
Derhalve ook alleen support op producten die daar vandaan komen.

hjkeizer
Gold Member
Gold Member

Aantal berichten : 539
Registratiedatum : 31-01-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nederlandse gebruiksaanwijzing Lowrance 4X HDI Empty Re: Nederlandse gebruiksaanwijzing Lowrance 4X HDI

Bericht van Danny Geysen do 30 okt - 9:01

Dag Gert-Jan,

We hanteren inderdaad het principe dat wie er voor betaalt, ook de nodige service krijgt.
Het kan niet zo zijn dat je laagste prijs betaalt bij winkelier A en dan bij winkelier B aanklopt voor gratis service. Zo werkt dat niet Embarassed
Als je hem in Duitsland hebt aangekocht, zal je ook daar moeten aankloppen voor een Nederlandstalige handleiding.
Danny Geysen
Danny Geysen
Lowrancedokter
Lowrancedokter

Aantal berichten : 1288
Registratiedatum : 01-12-08
Woonplaats : Wommelgem (B)

Terug naar boven Ga naar beneden

Nederlandse gebruiksaanwijzing Lowrance 4X HDI Empty Re: Nederlandse gebruiksaanwijzing Lowrance 4X HDI

Bericht van PDMusch do 30 okt - 10:57

Zo is dat.!!!!
PDMusch
PDMusch
Gold Member
Gold Member

Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 16-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nederlandse gebruiksaanwijzing Lowrance 4X HDI Empty Re: Nederlandse gebruiksaanwijzing Lowrance 4X HDI

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum