De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Elite 4 hdi nederlandse gebruikshandeling

2 plaatsers

Ga naar beneden

Elite 4 hdi nederlandse gebruikshandeling Empty Elite 4 hdi nederlandse gebruikshandeling

Bericht van Alain1 wo 21 feb - 22:19

Beste,

ik heb een Lowrance Elite 4 hdi overgekocht en zou graag een Nederlandse handleiding bekomen. Ik vind die nergens op het internet.
Wie kan me helpen?

Eventueel een link, of via email, ...

Hopelijk zit ik in de juiste topic om dit te vragen, ben nieuw hier.

Thx Alain

Alain1

Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 21-02-18

Terug naar boven Ga naar beneden

Elite 4 hdi nederlandse gebruikshandeling Empty Re: Elite 4 hdi nederlandse gebruikshandeling

Bericht van Fredje zo 11 maa - 4:16

Als die ooit nieuw in Nderland is verkocht zit er een Nederlandse beschrijving bij geloof ik
Fredje
Fredje

Aantal berichten : 131
Registratiedatum : 30-01-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Elite 4 hdi nederlandse gebruikshandeling Empty Re: Elite 4 hdi nederlandse gebruikshandeling

Bericht van Alain1 di 13 maa - 3:02

Fredje, bedankt voor de respons.
Ik heb deze fishfinder gekocht als tweedehands in Nederland, ikzelf woon in België. Ik heb FFgemonteerd op de Bellyboat en werkt perfect.
Het probleem is dat ik dus veel opties niet kan gebruiken doordat ik dus niet weet waarvoor ze dienen.
Misschien een Nederlandse versie van een bijna gelijkaardig toestel zou ook wel interessant zijn.
Met welk toestel zou het best overeenkomen? Enig idee?
Bedankt.

Alain1

Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 21-02-18

Terug naar boven Ga naar beneden

Elite 4 hdi nederlandse gebruikshandeling Empty Re: Elite 4 hdi nederlandse gebruikshandeling

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum