De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

LSS2 diepte aangeven als overlay op kaart

+2
Danny Geysen
Ralph Bertram
6 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

LSS2 diepte aangeven als overlay op kaart - Pagina 2 Empty Re: LSS2 diepte aangeven als overlay op kaart

Bericht van Danny Geysen di 27 mei - 10:05

HenkvanGerwen schreef:Bedankt Ralph, dat zal ik proberen. Maar volgens mij heb ik wel de laatste software.

Kan iemand mij overigens even laten weten hoe ik een plaatje kan toevoegen aan een bericht a.u.b.?

Henk, ik gebruik daar een (gratis) account voor bij Photobucket.com. Plaatjes uploaden bij die service en dan een link plaatsen in dit forum.
Danny Geysen
Danny Geysen
Lowrancedokter
Lowrancedokter

Aantal berichten : 1288
Registratiedatum : 01-12-08
Woonplaats : Wommelgem (B)

Terug naar boven Ga naar beneden

LSS2 diepte aangeven als overlay op kaart - Pagina 2 Empty Re: LSS2 diepte aangeven als overlay op kaart

Bericht van HenkvanGerwen ma 7 jul - 22:55

Inmiddels werkt alles naar behoren, nieuwe software en de juiste instellingen en het ding geeft diepte aan.

Overigens zo'n mooi plaatje als HJ heeft ingesloten krijg ik niet te zien.

Verder weet ik ook niet of je vis ziet met de LSS2, ik vind het een beetje moeilijk te interpreteren.
HenkvanGerwen
HenkvanGerwen

Aantal berichten : 96
Registratiedatum : 04-03-14
Leeftijd : 71
Woonplaats : Valkenswaard

Terug naar boven Ga naar beneden

LSS2 diepte aangeven als overlay op kaart - Pagina 2 Empty Re: LSS2 diepte aangeven als overlay op kaart

Bericht van Danny Geysen ma 7 jul - 23:52

Henk,

Kom dan zeker een keertje langs op de Fair in Maurik begin september. Er zullen verschillende Prostaffer boten op het water liggen en dan kan je mee gaan kijken en krijg je een woordje uitleg hoe je de beelden moet interpreteren.
Danny Geysen
Danny Geysen
Lowrancedokter
Lowrancedokter

Aantal berichten : 1288
Registratiedatum : 01-12-08
Woonplaats : Wommelgem (B)

Terug naar boven Ga naar beneden

LSS2 diepte aangeven als overlay op kaart - Pagina 2 Empty Re: LSS2 diepte aangeven als overlay op kaart

Bericht van Arie de Lange di 8 jul - 0:25

Hallo Henk

De vis is zeker te zien op de structure scan
Ik weet niet of je op zee vist of in zoet water.
Zelf vis ik alleen op zee en gebruik een LSS1 transducer en dan nog kan je de vissignaal goed zien. De LSS2 zou nog beter moeten zijn.
Net wat Danny al schreef hoe je de beelden moet interpreteren.
Hierbij een voorbeeld van sidescan en downscan

Groeten
Arie


LSS2 diepte aangeven als overlay op kaart - Pagina 2 2cshzc5

LSS2 diepte aangeven als overlay op kaart - Pagina 2 2rps3fa



Arie de Lange
Gold Member
Gold Member

Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 09-06-10
Woonplaats : Zoutelande

Terug naar boven Ga naar beneden

LSS2 diepte aangeven als overlay op kaart - Pagina 2 Empty Re: LSS2 diepte aangeven als overlay op kaart

Bericht van HenkvanGerwen di 8 jul - 2:20

Bedankt voor de plaatjes! Ik vis alleen op zoetwater en zal nog eea moeten leren wat betreft interpretatie van de beelden.

De fair in Maurik moet ik voorbij laten gaan omdat ik dan met vakantie ben.

Nogmaals erg bedankt!
HenkvanGerwen
HenkvanGerwen

Aantal berichten : 96
Registratiedatum : 04-03-14
Leeftijd : 71
Woonplaats : Valkenswaard

Terug naar boven Ga naar beneden

LSS2 diepte aangeven als overlay op kaart - Pagina 2 Empty Re: LSS2 diepte aangeven als overlay op kaart

Bericht van HenkvanGerwen ma 9 feb - 7:53

Ralph, ik heb gezien dat jij de LSS2 onder je boot gemonteerd hebt, krijg jij goede beelden?

Vandaag heb ik hetzelfde gedaan en ben benieuwd of het allemaal werkt. Donderdag gaan we vissen en proberen.

Ik hoop dat ik niet teveel in de turbulentie zit met het ding, maar dat geldt ook voor de Airmar TM150, moet ik misschien nog een keer aanpassen.
HenkvanGerwen
HenkvanGerwen

Aantal berichten : 96
Registratiedatum : 04-03-14
Leeftijd : 71
Woonplaats : Valkenswaard

Terug naar boven Ga naar beneden

LSS2 diepte aangeven als overlay op kaart - Pagina 2 Empty Re: LSS2 diepte aangeven als overlay op kaart

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum