De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

LSS2 diepte aangeven als overlay op kaart

+2
Danny Geysen
Ralph Bertram
6 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

LSS2 diepte aangeven als overlay op kaart Empty LSS2 diepte aangeven als overlay op kaart

Bericht van Ralph Bertram zo 27 okt - 3:54

Ik heb een HDS-12 Gen 2 Touch met LSS2 transducer op een 8 meter RIB. Dit zit gekoppeld aan het NMEA2000 netwerk van de Evinrude 250pk etec motor met twee grote LMF400 en een kleine LMF200 klok en een extra LGC3000 GPS. Verder nog een Oceansat klasse B transponder aan het net.

Het hele spul lijkt goed te werken (alleen niet zulke schitterende structurescan plaatjes als in de folder). Als ik snel vaar wil ik mijn hele scherm gebruiken voor de navigatie en geen ruimte kwijt zijn aan de structurescan plot om de diepte te volgen. Dus zet ik het veld STRUC   m aan in de overlay van de kaart. Alleen komt daar nooit de waarde van de diepte te staan. Alleen 3 streepjes. Zelfs als ik het STRUC    m aanzet op de structurescan plot zelf, dan komt er nog geen waarde bij. Al kan de structurescan haarfijn een dieptegrid tekenen met daarin keurig de structurescan plot. Dus de plotter en de transducer werken prima samen.
Ik heb een paar keer de functie aangezet dat de plotter zich weer helemaal automatisch configureert en van alles met de hand geprobeerd. Ook de diepte van de transducer ingegeven, etc.. Bij de Sonar settings heb ik geprobeerd de LSS2 transducer te selecteren, maar die staat daar niet bij en de structurescan is volgens mij ook een ander verhaal dan de sonar. Maar ik krijg geen waarde in het veld STRUC   m.
Hoe krijg ik dit voor elkaar?

Nog iets dat op dit probleem lijkt: In split screen zet ik links de waterkaart op en rechts de structurescan. In beiden laat ik de watertemperatuur zien in overlay: WTRTM...
Dan geeft die in het linker scherm 16,4 en rechts 16,0 graden aan. Heb ik foto van. Waar komt die tweede waarde vandaan? Er kan toch maar 1 sensor tegelijk bron zijn voor het veld WTRTM...? En volgens mij is de LSS@ transducer de enige thermometer aan boord.
Ralph Bertram
Ralph Bertram

Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 27-10-13

Terug naar boven Ga naar beneden

LSS2 diepte aangeven als overlay op kaart Empty Re: LSS2 diepte aangeven als overlay op kaart

Bericht van Danny Geysen zo 27 okt - 10:05


Ralph,

Je heb de data overlay wel ingegeven, maar je moet ook nog de bron aanwijzen.
Daarvoor
Druk 2x MENU
Kies NETWERK
Kies DATABRONNNEN
Kies ECHOLOOD
Kies STRUCTUURDIEPTE
en vink daarbij de optie ECHOLOOD aan en druk op SLUITEN

In verband met de watertemperatuur moet ik nog even verder kijken ...
Danny Geysen
Danny Geysen
Lowrancedokter
Lowrancedokter

Aantal berichten : 1288
Registratiedatum : 01-12-08
Woonplaats : Wommelgem (B)

Terug naar boven Ga naar beneden

LSS2 diepte aangeven als overlay op kaart Empty Re: LSS2 diepte aangeven als overlay op kaart

Bericht van hjkeizer ma 28 okt - 6:56

Zit er onder bronnen niet ergens een advanced knop?
Dan kun je e.e.a. nog wat nauwkeuriger instellen

hjkeizer
Gold Member
Gold Member

Aantal berichten : 539
Registratiedatum : 31-01-10

Terug naar boven Ga naar beneden

LSS2 diepte aangeven als overlay op kaart Empty Re: LSS2 diepte aangeven als overlay op kaart

Bericht van Ralph Bertram ma 28 okt - 9:54

Danny, ben even tijdens de storm onder mijn dekzeil gekropen en heb onder Menu / Instellingen / Netwerk / Databronnen / Echolood / Structuurdiepte de aangevinkte zin Echolood (Dit apparaat)(ongeldig) gevonden.
Misschien omdat ik geen transducer op mijn Sonar heb, alleen op mijn Structurescan?
Ik heb nog een keer de functie Automatisch Configureren laten lopen, maar dat maakte niet uit.

Nog iets raars is als ik naar de bron van Watertemperatuur (Global) ga. Daar staan 2 bijna identieke zinnen onder:
- Aangevinkt: HDS-12T Sonar INSIDEGPS [Dit appraat.0]
- Niet aangevinkt: HDS-12T Sonar INSIDEGPS [Dit apparaat}

Verder zit er recht in beeld een knop die toggelt tussen Rijkwijdte Global en Rijkwijdte Lokaal,wat dan ook Lokaal/Global verandert achter Watertemperatuur. Wat is verschil tussen een Global en Lokaal temperatuur?

Groetjes,
Ralph Bertram
Ralph Bertram

Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 27-10-13

Terug naar boven Ga naar beneden

LSS2 diepte aangeven als overlay op kaart Empty Re: LSS2 diepte aangeven als overlay op kaart

Bericht van Danny Geysen ma 28 okt - 10:04

Ralph,

Ik kruip morgen zelf even in mijn boot om hetzelfde te proberen.
Daar heb ik ook de beschikking over de Structurescan.  Op de bank in de woonkamer lukt dat wat moeilijker Very Happy 
Danny Geysen
Danny Geysen
Lowrancedokter
Lowrancedokter

Aantal berichten : 1288
Registratiedatum : 01-12-08
Woonplaats : Wommelgem (B)

Terug naar boven Ga naar beneden

LSS2 diepte aangeven als overlay op kaart Empty Re: LSS2 diepte aangeven als overlay op kaart

Bericht van Danny Geysen di 29 okt - 1:15

Ralph,
Is de LSS2 transducer ingelijmd (in de romp) of hangt hij toch aan de spiegel?
Danny Geysen
Danny Geysen
Lowrancedokter
Lowrancedokter

Aantal berichten : 1288
Registratiedatum : 01-12-08
Woonplaats : Wommelgem (B)

Terug naar boven Ga naar beneden

LSS2 diepte aangeven als overlay op kaart Empty Re: LSS2 diepte aangeven als overlay op kaart

Bericht van Ralph Bertram di 29 okt - 11:14

Hallo Danny. De laatste meter van mijn kiel is over een breedte van 30 cm vlak. Daar zit de transducer achterstevoren (zodat de draad dicht bij de spiegel zit) midden onder tegen aan geschroefd met Sicaflex er tussen. Bijna helemaal naar achteren. Functie van het spiegelen staat aan.
De Structurescan werkt goed. Een intact wrak van 25 meter op 40 meter diep voor de kust van Istrie zag ik vrij goed liggen (centimeter groot). Maar ik ben nog niet handig in het spelen met frequenties, kleurtjes en contrasten. Paar dagen eerder had ik op dat wrak gedoken.

Ik weet niet waar je woont en of je er zin in hebt, maar ik kan mijn boot wel ergens bij je in het water gooien om wat uit te proberen.

Ralph
Ralph Bertram
Ralph Bertram

Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 27-10-13

Terug naar boven Ga naar beneden

LSS2 diepte aangeven als overlay op kaart Empty Re: LSS2 diepte aangeven als overlay op kaart

Bericht van Ralph Bertram di 29 okt - 11:18

Oh ja, ik heb de transducer expres niet met zo'n steun achter de spiegel hangen. Dat had ik vroeger met een gewone Garmin echolood en dat krijgt dan lucht en bellen als je in plane komt. En ik moet ook "beeld" hebben als ik hard vaar (gaat tot bijna 100km/uur, maar dat is niet lang grappig als het kwijl uit je mond waait....).
Ralph Bertram
Ralph Bertram

Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 27-10-13

Terug naar boven Ga naar beneden

LSS2 diepte aangeven als overlay op kaart Empty Re: LSS2 diepte aangeven als overlay op kaart

Bericht van hjkeizer di 29 okt - 18:23

Ralph Bertram schreef:Hallo Danny. De laatste meter van mijn kiel is over een breedte van 30 cm vlak. Daar zit de transducer achterstevoren (zodat de draad dicht bij de spiegel zit) midden onder tegen aan geschroefd met Sicaflex er tussen. Bijna helemaal naar achteren. Functie van het spiegelen staat aan.
De Structurescan werkt goed. Een intact wrak van 25 meter op 40 meter diep voor de kust van Istrie zag ik vrij goed liggen (centimeter groot). Maar ik ben nog niet handig in het spelen met frequenties, kleurtjes en contrasten. Paar dagen eerder had ik op dat wrak gedoken.

Ik weet niet waar je woont en of je er zin in hebt, maar ik kan mijn boot wel ergens bij je in het water gooien om wat uit te proberen.

Ralph
Heb je wat foto's van de montage?

hjkeizer
Gold Member
Gold Member

Aantal berichten : 539
Registratiedatum : 31-01-10

Terug naar boven Ga naar beneden

LSS2 diepte aangeven als overlay op kaart Empty Re: LSS2 diepte aangeven als overlay op kaart

Bericht van Arie de Lange di 29 okt - 23:41

Hallo Ralph

Als je tijd en zin hebt, laat je boot dan eens traileren in de haven van Neeltje Jans.
Ik heb tijd zat om je verder op weg te helpen
Er liggen daar zat wrakken in de omgeving om je structure goed te leren kennen.
Heb je tevens al wat screenshots of sonar logs gemaakt ?
Groeten
Arie de Lange



Arie de Lange
Gold Member
Gold Member

Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 09-06-10
Woonplaats : Zoutelande

Terug naar boven Ga naar beneden

LSS2 diepte aangeven als overlay op kaart Empty Re: LSS2 diepte aangeven als overlay op kaart

Bericht van Danny Geysen wo 30 okt - 22:00

Mocht de gelegenheid zich voordoen, wil ik eventueel wel eens mee kijken of de beelden te verbeteren zijn en waarom de digitale diepteaanduiding niet op het scherm komt.
Danny Geysen
Danny Geysen
Lowrancedokter
Lowrancedokter

Aantal berichten : 1288
Registratiedatum : 01-12-08
Woonplaats : Wommelgem (B)

Terug naar boven Ga naar beneden

LSS2 diepte aangeven als overlay op kaart Empty Re: LSS2 diepte aangeven als overlay op kaart

Bericht van Ralph Bertram do 31 okt - 9:39

Ik heb een paar foto's van de transducer onder de romp gemaakt. Maar het lukt me niet om die in deze tekst te plakken. Ook niet via de mail van dit forum. Helaas. Maar als je je E-mail adres via MP of zo stuurt, dan kan ik het wel met normale mail sturen. Ik geef een gil als ik weer het water op ga. Misschien dat het je dan uit komt om mee te varen en naar de instellingen te kijken.

Groetjes,

Ralph

LSS2 diepte aangeven als overlay op kaart P1100734_zps118dbf55

LSS2 diepte aangeven als overlay op kaart P1100732_zps2b94a0b2

LSS2 diepte aangeven als overlay op kaart P1100739_zpsc73f1fc9
Ralph Bertram
Ralph Bertram

Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 27-10-13

Terug naar boven Ga naar beneden

LSS2 diepte aangeven als overlay op kaart Empty Re: LSS2 diepte aangeven als overlay op kaart

Bericht van hjkeizer do 31 okt - 10:36

Pm verstuurd

hjkeizer
Gold Member
Gold Member

Aantal berichten : 539
Registratiedatum : 31-01-10

Terug naar boven Ga naar beneden

LSS2 diepte aangeven als overlay op kaart Empty Re: LSS2 diepte aangeven als overlay op kaart

Bericht van Guido Steijaert zo 3 nov - 6:54

Morgen zal ik even kijken. Heb nu geen dieptmeter bij de hand, ik heb het werkend, zal dan wat screendumps maken hoe in te stellen.

Guido Steijaert
Ribbink Nautic

Guido Steijaert

Aantal berichten : 41
Registratiedatum : 10-10-11
Leeftijd : 52
Woonplaats : Amersfoort

http://www.dieperzicht.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

LSS2 diepte aangeven als overlay op kaart Empty Re: LSS2 diepte aangeven als overlay op kaart

Bericht van hjkeizer za 9 nov - 9:59

Goeie acties Guido!
Mooie plaatjes Ralph, maar geeft dat geen flinke verstoring op je schroefwater op hoge snelheid?

hjkeizer
Gold Member
Gold Member

Aantal berichten : 539
Registratiedatum : 31-01-10

Terug naar boven Ga naar beneden

LSS2 diepte aangeven als overlay op kaart Empty Re: LSS2 diepte aangeven als overlay op kaart

Bericht van Ralph Bertram za 9 nov - 10:43

Hallo HJ,

Hoe bedoel je dat van die verstoring van het schroefwater? De buitenboordmotor is 250pk met een vierblads RVS schroef. Is eigenlijk al 100pk meer dan ik nodig heb (tenzij ik de boot moet leeg varen nadat ik te dicht langs een brekende golf gevaren heb, die er dan vol in valt - wel leuk). Dus de schroef trekt zich niet veel aan van die transducer. Het varen met een 8 meter RIB gaat sowieso vrij lomp. Vaak meer uit dan in het water. Omgekeerd heb ik niet de indruk dat de schroef op de Structurescan stoort. Hij zit er zo'n 75 cm voor. Als ik hem aan de spiegel had vastgemaakt met z'n 30 cm lengte, dan zit die denk ik meer op de schroef en het schroefwater te kijken. Plus dat hij er dan zo afgetrapt wordt door zwemmers die langs de buitenboordmotor en spiegel uit het water in de boot klimmen.

Over het niet krijgen van een dieptefix van de Structurescan: ik heb proefgevaren met AML in Bruinisse. De structurescan plaatjes op zich zijn mooi. En op de nul meter zit normaliter altijd wel wat ruis of reflectie (dikke witte lijn). Maar bij mij zit er een blokgolf op; 2 cm kaarsrecht wit tussen 0 en 20 cm diep, dan halve centimeter rustig, dan weer 2 cm signaal, etc. Is heel regelmatig. Lijkt alsof de elektronica iets weg filtert wat niet altijd lukt of zo. In ieder geval lijkt dat signaal sterker dan de bodemecho, dus kan de reden zijn dat de HDS de bodemecho niet waarneemt en daarom geen diepte verschijnt in het data overlay veldje STRUC -- m. Ze checken nu of bekend is waar dit blokgolf signaal vandaan komt en of er een softwarefilter is dat alle echo's in de eerste 20-30 cm negeert.

Oh ja, de auto range functie van het schalen van het beeld werkt bij mij niet. Dus dat het beeld inzoomt als het ondiep is en uitzoomt als het diep is. Dat is ook een teken dat de Structurescan geen idee heeft hoe diep de bodem zit. Oftewel niet lockt op de bodemecho door een te sterk signaal rond de 0-30 cm diep.

Eigenlijk hadden we er even een andere HDS touch aan moeten hangen. Kijken of die er ook last van heeft en het dus in de transducer of inbouw van de transducer gezocht moet worden.
Ralph Bertram
Ralph Bertram

Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 27-10-13

Terug naar boven Ga naar beneden

LSS2 diepte aangeven als overlay op kaart Empty Re: LSS2 diepte aangeven als overlay op kaart

Bericht van hjkeizer za 9 nov - 11:09



Ralph Bertram schreef:Hallo HJ,

Hoe bedoel je dat van die verstoring van het schroefwater? De buitenboordmotor is 250pk met een vierblads RVS schroef. Is eigenlijk al 100pk meer dan ik nodig heb (tenzij ik de boot moet leeg varen nadat ik te dicht langs een brekende golf gevaren heb, die er dan vol in valt - wel leuk). Dus de schroef trekt zich niet veel aan van die transducer. Het varen met een 8 meter RIB gaat sowieso vrij lomp. Vaak meer uit dan in het water. Omgekeerd heb ik niet de indruk dat de schroef op de Structurescan stoort. Hij zit er zo'n 75 cm voor. Als ik hem aan de spiegel had vastgemaakt met z'n 30 cm lengte, dan zit die denk ik meer op de schroef en het schroefwater te kijken. Plus dat hij er dan zo afgetrapt wordt door zwemmers die langs de buitenboordmotor en spiegel uit het water in de boot klimmen.

Over het niet krijgen van een dieptefix van de Structurescan: ik heb proefgevaren met AML in Bruinisse. De structurescan plaatjes op zich zijn mooi. En op de nul meter zit normaliter altijd wel wat ruis of reflectie (dikke witte lijn). Maar bij mij zit er een blokgolf op; 2 cm kaarsrecht wit tussen 0 en 20 cm diep, dan halve centimeter rustig, dan weer 2 cm signaal, etc. Is heel regelmatig. Lijkt alsof de elektronica iets weg filtert wat niet altijd lukt of zo. In ieder geval lijkt dat signaal sterker dan de bodemecho, dus kan de reden zijn dat de HDS de bodemecho niet waarneemt en daarom geen diepte verschijnt in het data overlay veldje STRUC -- m. Ze checken nu of bekend is waar dit blokgolf signaal vandaan komt en of er een softwarefilter is dat alle echo's in de eerste 20-30 cm negeert.

Oh ja, de auto range functie van het schalen van het beeld werkt bij mij niet. Dus dat het beeld inzoomt als het ondiep is en uitzoomt als het diep is. Dat is ook een teken dat de Structurescan geen idee heeft hoe diep de bodem zit. Oftewel niet lockt op de bodemecho door een te sterk signaal rond de 0-30 cm diep.

Eigenlijk hadden we er even een andere HDS touch aan moeten hangen. Kijken of die er ook last van heeft en het dus in de transducer of inbouw van de transducer gezocht moet worden.
Turbulentie achter de lss waardoor de prop lucht gaat happen. Mijn 6 bladen zijn daar erg gevoelig voor. Derhalve was ik wel benieuwd.
Die blokken zijn wel bijzonder ja. Kom maar langs met die touch, dan hangen we hem hier wel even aan het netwerk.
Autorange op de structurescan heb ik nog nooit gezien.

hjkeizer
Gold Member
Gold Member

Aantal berichten : 539
Registratiedatum : 31-01-10

Terug naar boven Ga naar beneden

LSS2 diepte aangeven als overlay op kaart Empty Re: LSS2 diepte aangeven als overlay op kaart

Bericht van hjkeizer zo 10 nov - 7:29

Zo nog maar een plaatje van vanmiddag.
Er werd gebaggerd
Je kunt goed zien dat mijn staartstuk aan bakboord in de weg zit
LSS2 diepte aangeven als overlay op kaart S8rk

hjkeizer
Gold Member
Gold Member

Aantal berichten : 539
Registratiedatum : 31-01-10

Terug naar boven Ga naar beneden

LSS2 diepte aangeven als overlay op kaart Empty Re: LSS2 diepte aangeven als overlay op kaart

Bericht van HenkvanGerwen di 29 apr - 6:47

Bij mij geeft de LSS2 ook geen diepte aan, (af en toe wel en af en toe niet). Ik ben dan ook zeer geinteresseerd in de screendumps hoe e.e.a. in te stellen.
Bij voorbaat dank daarvoor.
HenkvanGerwen
HenkvanGerwen

Aantal berichten : 96
Registratiedatum : 04-03-14
Leeftijd : 71
Woonplaats : Valkenswaard

Terug naar boven Ga naar beneden

LSS2 diepte aangeven als overlay op kaart Empty Re: LSS2 diepte aangeven als overlay op kaart

Bericht van hjkeizer di 29 apr - 9:17

Helemaal niets of een paar cm?
Doe es een plaatje van het scherm en de installatie van de transducer

hjkeizer
Gold Member
Gold Member

Aantal berichten : 539
Registratiedatum : 31-01-10

Terug naar boven Ga naar beneden

LSS2 diepte aangeven als overlay op kaart Empty Re: LSS2 diepte aangeven als overlay op kaart

Bericht van HenkvanGerwen do 1 mei - 7:20

Plaatje van het scherm en installatie gaat even niet lukken, want ik ga zaterdag met vakantie.
Uiteraard ga ik het daar nog eens uitgebreid bekijken en proberen, want ik heb inmiddels al een 2e LSS2 transducer.
Eind mei laat ik wel weer wat van me horen.
In ieder geval bedankt voor de reactie.
HenkvanGerwen
HenkvanGerwen

Aantal berichten : 96
Registratiedatum : 04-03-14
Leeftijd : 71
Woonplaats : Valkenswaard

Terug naar boven Ga naar beneden

LSS2 diepte aangeven als overlay op kaart Empty Re: LSS2 diepte aangeven als overlay op kaart

Bericht van HenkvanGerwen ma 26 mei - 8:35

Tijdens mijn vakantie heb ik van alles geprobeerd om de diepte te zien vanaf mijn LSS2.
Geen enkele diepte geeft het ding aan, heel zelden als de motor niet draait en het erg rustig is, komt de diepte even voorbij (in een soort flits) en is dan ook gelijk weer verdwenen.
Misschien ligt het aan de montage op mijn boot en de vorm van mijn boot.
LSS2 diepte aangeven als overlay op kaart D:\Downloads\Boten_motoren\Lowrance\JMsails\DSC_0058
LSS2 diepte aangeven als overlay op kaart D:\Downloads\Boten_motoren\Lowrance\JMsails\DSC_0059
LSS2 diepte aangeven als overlay op kaart D:\Downloads\Boten_motoren\Lowrance\JMsails\DSC_0061

De plaatjes gaan niet mee zie ik.


Laatst aangepast door HenkvanGerwen op ma 26 mei - 8:36; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Images gaan niet mee)
HenkvanGerwen
HenkvanGerwen

Aantal berichten : 96
Registratiedatum : 04-03-14
Leeftijd : 71
Woonplaats : Valkenswaard

Terug naar boven Ga naar beneden

LSS2 diepte aangeven als overlay op kaart Empty Re: LSS2 diepte aangeven als overlay op kaart

Bericht van Ralph Bertram ma 26 mei - 10:33

Ik had hetzelfde. Toen kreeg ik van Lowrange te horen dat het een bug was. Als ik dan in de sonar (waar ik toch geen transducer voor had) de logging uit zette, dan zou de structurescan wel weer de diepte als getal aangeven. En inderdaad, dat werkte. Alleen op de Wadden werkte het niet goed, want in het heel ondiepe 0,5-1,5 meter wat voor mij juist boeiend is (dat ik niet vast loop), viel het getal telkens weg. Dan wordt het hem kennelijk te ruiserig met al dat ge echo. Dus toen heb ik toch maar een transducer voor mijn sonar gekocht (jammer weer 200 euri en een mega gat in je romp boren.....). Die kan beter de diepte bepalen. Overigens is met de laatste software update van Lowrange het probleem voorbij dat je de sonar logging uit moet zetten om de structurescan de diepte aan te laten geven.

Hoop dat je hier iets aan hebt.

Groetjes,

Ralph
Ralph Bertram
Ralph Bertram

Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 27-10-13

Terug naar boven Ga naar beneden

LSS2 diepte aangeven als overlay op kaart Empty Re: LSS2 diepte aangeven als overlay op kaart

Bericht van HenkvanGerwen ma 26 mei - 21:45

Bedankt Ralph, dat zal ik proberen. Maar volgens mij heb ik wel de laatste software.

Kan iemand mij overigens even laten weten hoe ik een plaatje kan toevoegen aan een bericht a.u.b.?
HenkvanGerwen
HenkvanGerwen

Aantal berichten : 96
Registratiedatum : 04-03-14
Leeftijd : 71
Woonplaats : Valkenswaard

Terug naar boven Ga naar beneden

LSS2 diepte aangeven als overlay op kaart Empty Re: LSS2 diepte aangeven als overlay op kaart

Bericht van HenkvanGerwen di 27 mei - 5:43

De software die beschikbaar is gekomen in mei had ik er nog niet op staan, maar inmiddels heb ik dat vandaag wel gedaan.
Nu nog testen, maar heb even geen tijd jammer genoeg.

LSS2 diepte aangeven als overlay op kaart Wus4rk
LSS2 diepte aangeven als overlay op kaart Ih47j9
LSS2 diepte aangeven als overlay op kaart 10wnm6s

Bijgaand wat foto's van de montage van de LSS2, maar dat moet/kan verbeterd worden denk ik.


Laatst aangepast door HenkvanGerwen op wo 28 mei - 6:37; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Foto's uploaden)
HenkvanGerwen
HenkvanGerwen

Aantal berichten : 96
Registratiedatum : 04-03-14
Leeftijd : 71
Woonplaats : Valkenswaard

Terug naar boven Ga naar beneden

LSS2 diepte aangeven als overlay op kaart Empty Re: LSS2 diepte aangeven als overlay op kaart

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum