De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Plaatsen LSS-1 en HST-WSBL - 83/200 kHz

5 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Plaatsen LSS-1 en HST-WSBL - 83/200 kHz - Pagina 2 Empty Re: Plaatsen LSS-1 en HST-WSBL - 83/200 kHz

Bericht van Danny Geysen di 16 jul - 10:16

Dat ziet er prima uit Peter. Heb je het al geprobeerd op het water?
Moet je de motor wat uittrimmen om ook bakboordzijde goed te kunnen zien?
Danny Geysen
Danny Geysen
Lowrancedokter
Lowrancedokter

Aantal berichten : 1288
Registratiedatum : 01-12-08
Woonplaats : Wommelgem (B)

Terug naar boven Ga naar beneden

Plaatsen LSS-1 en HST-WSBL - 83/200 kHz - Pagina 2 Empty Re: Plaatsen LSS-1 en HST-WSBL - 83/200 kHz

Bericht van hjkeizer di 16 jul - 12:01

Ik zeg maar ff nix. Kom maar op met de ervaringen en de plaatjes

hjkeizer
Gold Member
Gold Member

Aantal berichten : 539
Registratiedatum : 31-01-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Plaatsen LSS-1 en HST-WSBL - 83/200 kHz - Pagina 2 Empty Re: Plaatsen LSS-1 en HST-WSBL - 83/200 kHz

Bericht van Peter W wo 17 jul - 6:57

Het blijft spannend mannen.

Ik kan de motor nog niet geheel in de goede stand zetten, daar de bok te laag is.
Zodra de boot op de trailer ligt, kan ik vanaf de zijkant foto's maken, in relatie tot de stand van de motor.

Ik heb nog even overwogen om de lss onderop de romp te monteren, de kiel loopt niet door tot het einde.
Ook het monteren op een verstelbare koker overwogen.

Ik ga er wel vanuit dat ik nu iets van de motor oppik, maar voor mijn manier van vissen kan ik dat op de koop toenemen.

Het water zal nog minimaal 1,5 week duren. De verleiding is groot, tzt bijna 4 maanden niet op m'n boot gevist,
toch eerst maar eens een halve dag spelen met het spul Plaatsen LSS-1 en HST-WSBL - 83/200 kHz - Pagina 2 1098559231  en dan er tegenaan en grote vissen jagen.
Ik houd jullie op de hoogte van de ervaringen en screenshots..

Peter W
Bronze member
Bronze member

Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 28-11-11
Leeftijd : 57
Woonplaats : Oosterhout NB

Terug naar boven Ga naar beneden

Plaatsen LSS-1 en HST-WSBL - 83/200 kHz - Pagina 2 Empty Re: Plaatsen LSS-1 en HST-WSBL - 83/200 kHz

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum