De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

De medewerkers van Holland Nautic (Lowrance) en de prostaffers wensen jullie veel plezier op deze HelpDesk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

transducer x510c en LMS 522c hetzelfde?

2 plaatsers

Ga naar beneden

transducer x510c en LMS 522c hetzelfde? Empty transducer x510c en LMS 522c hetzelfde?

Bericht van rana wo 9 nov - 2:34

hallo,
Wie kan mij vertellen of de tranducers van de x510c en LMS 522c hetzelde zijn.
Op beide kabels staat HST-WSBL alleen ik heb gezien dat de trancducer van de LMS heeft meer pinnetjes in de stekker heeft.
Zijn er dan 2 types?
Ik heb de transducer van de 510c op de LMS 522c geprobeerd maar krijg geen goed scherp sonarbeeld en ook geen vissignalen te zien.
Klopt dit. of moet ik een ander type tranducer op de LMS selecteren?

Ik heb de x510 aangesloten op de geintergreerde US2 sonar in mijn boegmotor.
achterin de boot heb ik een LMS geplaatst. deze wil ik voorzien van een losse transducer. Kan ik hiervoor de oude x510c transducer gebruiken?
of moet dit met de meerpinnige transducer die bij de LMS hoort?

groetjes martijn







rana

Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 19-09-09

Terug naar boven Ga naar beneden

transducer x510c en LMS 522c hetzelfde? Empty Re: transducer x510c en LMS 522c hetzelfde?

Bericht van JuanP vr 11 nov - 22:22

zie deze link: http://www.cabelas.com/sonar-accessories-lowrance-hst-wsbl-transducer-1.shtml Zou moeten werken dus.
JuanP
JuanP

Aantal berichten : 33
Registratiedatum : 13-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

transducer x510c en LMS 522c hetzelfde? Empty hst wsbl

Bericht van rana ma 21 nov - 10:10

hallo,

Wel aardig om even te melden.
Ik ben er uit; er zijn meerdere types hst wsbl transducers.
Ik heb nu een originele transducer van de LMS 522c aangesloten. Probleem is opgelost
Dus het is niet aan te raden om een een hst-wsbl transducer van een x510c te koppelen aan een lms522c.




rana

Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 19-09-09

Terug naar boven Ga naar beneden

transducer x510c en LMS 522c hetzelfde? Empty Re: transducer x510c en LMS 522c hetzelfde?

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum